|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Onderweg ZM 10 u daar! Zonnetje al in zicht en 11 ms!
Gaat een prima kerst worden zo en nu weer op het verkeer letten!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gaar er nog iemand nr ZM vanuit Dordrecht? Kan evt wel een lift gebruiken (enkele reis)...
Ik kan je wel van t autostrand naar Dordrecht rijden
|
|
|
wibi
Gast
|
Gaat er nog iemand naar Playa of Rock en anders morgen
|
|
|
tgroot
|
morgen zijn wij vanaf 12 uur op playa . . . poeltje was gisteren weer perfect
|
|
|
rich@rd
|
@yoram wie weet heb wel t gevoel weer terug maar t was gister op t autoplaya ook weer heerlijk vlak met dat opkomende tij!
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
He kite mike en Ingmar: toen jullie ons op lieten ging de wind aan.. Heerlijk in het zonnetje dikke 2 uurtjes lopen spelen!!! Top dag...
hey hallo, aangenaam kennis te maken, tja wij hadden een wt storm achtige sessie te pakken, uber vet verder had ik ook graag de zon gehad die jullie in de middag hadden. wie weet volgende week kiten als de wind mee zit we gaan het zien
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Vandaag ff alle verplichtingen en morgen weer t water op. fijne kerst voor iedereen
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Vandaag ff alle verplichtingen en morgen weer t water op. fijne kerst voor iedereen
dude als je na maandag gaat effe bellen fijne dagen
|
|
|
Mich@el
|
dude als je na maandag gaat effe bellen fijne dagen heb vakantie laat maar horen.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
vooral vanochtend met laag fantastiche speelse gestrureerde lijntjes, onhollands....
|
|
|
|
hijo del viento
|
Wat een supersessie am ZM vanmorgen/vanmiddag superwindje en een zonnetje heerlijk weer dat nieuwe speeltje aan de tand kunnen voelen!
Bij aankomst wel 3 parkjes met een strakkeplasservoordecamera sessie........
Erik en Co zag er top uit mannen en bedankt voor de masterclass.....
Wie morgen na de middag am ZM??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
peop, ik hoop morgen ook te kunnen, zwaar balen dat ik vandaag allemaal niet meer ging redden door verplichtingen.. blegh
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gvd! Zit in Cadzand zonder stuff met beukwind. Voorsp. Waren te laag dus ik dacht, ik neem niks mee. het waait hier nu de hele dag 6 fucking bft!! voelt hetzelfde als toen ik stopte met roken 3 jaar geleden. Heb nu echt ontwenningsverschijnsel. Tering.
|
|
|
hijo del viento
|
gvd! Zit in Cadzand zonder stuff met beukwind. Voorsp. Waren te laag dus ik dacht, ik neem niks mee. het waait hier nu de hele dag 6 fucking bft!! voelt hetzelfde als toen ik stopte met roken 3 jaar geleden. Heb nu echt ontwenningsverschijnsel. Tering.
Tis ook altijd wat! Wat zijn dat voor taakstraffen steeds bij jou? Steeds maar naar Cadzand moeten?
|
|
|
tjoep
|
Iemand nog op de brouwersdam te vinden, morgen van af een uur of 2? Ff de maaltijden dr af beulen!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
was vandaag super op Playa. zonnetje, niet druk, poeltje vol (toen wel druk), een van mijn lekkerste sessies van 2011. en dat in wetsuit met schoentjes en cap en die was zelfs te warm!! op eerste kerstdag!! vorig jaar lag er sneeuw
|
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Was zeker een Top dagje op Oostvoorne... En zeker morgen terug!!
@Robbepop, denk er rond 11 uur er te zijn!!! Weer hopen op een mooi zonnetje met een vet windje!!!
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was zeker mooi vandaag Maar morgen weer de bakken in hoor Rob veel plezier in de zon, trek een spraytje voor me
|
|
|
Mich@el
|
Was zeker een Top dagje op Oostvoorne... En zeker morgen terug!!
zie je morgen. hopenlijk weer een top dag.
|
|
|