|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij had allang je plekkie moeten "reserveren" Hans. .maar veel succes met de verkoop , misschien ook een optie een een setje van Kites aan je kraam te leggen (je heb toch alles dubbel) En ik hoop morgen zelf toch weer eens te kunnen kiten volgens de voorspelling zou de Noordenwind 4/5 bf worden , misschien weer eens naar Andijk.
|
|
|
pewpew
|
vandaag wordt inderdaad niks meer. Morgen werken xD. Misschien dinsdag in de avond
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
reserveren ik elbeuno ? nee nee er is genoeg plek voor iedereen doe nou rustig aan met je ribbetjes frankie je hebt nog een heeeeeeeeeeeeel leven voor je die loep nitro's verkoop ik nooit veels te gehecht aan geraakt je mag zowie zo pas vanaf vanavond 18:00 je stalletje neerzetten word een gezellige nacht JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter geef op het forum wel door waar ik sta we gaan zo weg richting de stad voor een mooi plekkie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Hallo lekker plekke gevonden in het midden van de rozengracht Niet koud loop zo effe naar de dam naar de Kermis Me schatje is naar huis Ach dat is het leven Koningsnacht word heel gezellig Ik denk als publiekstrekker dat ik een nitrootje oppomp Jihaaaaaaaaa
|
|
|
@LaurenS
|
Ga wel op zoek naar de beunbussss
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hier staat hij Nancy Van Dort-Jonkman Beun staat op de Rozengracht 25 min. · Vind ik niet meer leuk · 1 Nancy Van Dort-Jonkman Voor de brug en tramhalte bij de brandweer 25 min. · Vind ik niet meer leuk · 1
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Haha oh oh vor de brandweer die moet er wel uit kunnen....
Een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier: dinsdag is dat met zon 90 graden west wind nog te doen op schellinkhout ?
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Denk om je harddtdt Ries, het loopt allemaal wel los toch met West
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Hij was weer lekker op andijk met de 14. Dit is mijn eerste grote kite die niet aanvoelt als een trage trekzak, hij reageert bijna net zo snel als mijn 11 meter en toch goeie druk met 15 knopen wind
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dus toch nog goed kunnen kiten vandaag Henk ? weer de wind verkeerd ingeschat.. Maar vandaag naar Amsterdam geweest was weer ergg gezellig , ook nog even langs de stal van De beun geweest ...en die was al bijna los die heeft zijn kitevakantie naar Egypte weer verdiend..
|
|
|
audi
|
Ik kon ook prima hoogte varen met de edge 13 En mijn zoontje met een 7 waroo Was lekker rustig alleen wij waren op het water. Later kwamen er nog een paar bij maar die gingen gelijk op de ganse plas varen.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Vandaag lekker kunnen varen met de 9m edge op Wijk aan Zee. Was harder dan verwacht en daardoor ook erg rustig op het water.
Edit: "heeft iemand toevallig nog een 11m edge in de aanbieding? van 2012 of jonger?
|
|
|
|
Repete
|
Ijmuiden was ook prima! 2 man op het water, geen hoge sprongen maar wel een lekker zonnetje
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zometeen(vanmiddag) maar even een uitkatersessie houden op schell denk ik ,lekker hoor met pal west
|
|
|