Marko
|
Lijken sprekend op de 2008 modellen vind die hoek in die kite niet mooi maarjah dat vond ik ook al van de 2008
|
|
|
thomasr
|
vind ze wel netjes!
|
|
|
martijn
|
ziet er strak uit!
maar ze komen wel steeds vroeger zeg....
|
|
|
thomasr
|
maar ze komen wel steeds vroeger zeg....
gaan we weer...
|
|
|
Geen
|
vorig jaar zelfde tijd zelfde plaats, beter komen ze snel uit, wordt 2008 weer betaalbaar
|
|
|
chico
|
Ik zie nog niet veel sigma's op het water. Die shape lijkt me geen hit maar ik zou wel eens verkoopcijfers willen zien
|
|
|
Gpostema
|
Zo anders liggen er even een paar nieuwe Thorns bij elkaar Ik neem teminste aan dat dat de nieuwe thorn wordt. Vind ze er niet verkeerd uitzien wel een vette kleuren combo rood grijs zwart wit, beetje àllá flyradical!
|
|
|
michiel v geel
|
wat is niet snap is dat ze op een waveboard varen zonder zicht op golven daar
|
|
|
Marko
|
wat is niet snap is dat ze op een waveboard varen zonder zicht op golven daar
jah een beetje raar ja
|
|
|
Marko
|
Maar wat vinden jullie dan van de vorm van de kites?? te LD?
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ziet er top uit!! Alleen ik ga voor volgend jaar voor Best kites want vindt de prijzen van Naish niet meer normaal!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik vind bij deze foto het doek helemaal niet mooi staan, aan de voorkant heel recht door die LE segmenten, en naar achter toe heel erg bollend, en de TE staat gewoon rond, vooral achter de A van Robbie zit een soort vage bult.
|
|
|
Naishie
|
1 voordeel :geen pullys en rechte tips bij helix En een 5 strutter in plaats van 7, misschien beetje tevens vervanger van alliance en ipv alliance andere kite bv comeback raven. Zal toch wel een iets andere kite worden de helix
|
|
|
Renske.
|
Trouwens, ik heb nog geen Helix gezien dit en vorig jaar.. Wel alle 2008 spul van andere merken maar de Helix niet Iemand hem al wel gezien?
|
|
|
Naishie
|
Ja ikke Gewoon lekkere kites maar volgens mij zijn ze weinig verkocht zie ze ook weinig,enkel op naish beach slufter
|
|
|
Marko
|
Ik heb hem ook wel eens gezien op mirns maar ik vind ze echt niet mooi die LD
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ze varen zijn er wel hoor... en de mensen die ik er mee varen zijn meestal wel positief Come back raven lijkt me strak plan...wat moet je nu met 4 soorten sigma shapes
|
|
|
Langbeest
|
en de mensen die ik er mee varen zijn meestal wel positief "He kijk ik heb een nieuwe Helix gekocht en weet je???ik vind hem k*t" Weinig mensen zullen hun nieuw gekochte kite afkraken. Ik heb zelf net een Nasawing gekocht, echt top dat ding
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
"He kijk ik heb een nieuwe Helix gekocht en weet je???ik vind hem k*t" Weinig mensen zullen hun nieuw gekochte kite afkraken. Ik heb zelf net een Nasawing gekocht, echt top dat ding
En zo is het
|
|
|
martijn
|
alweer terug Michiel?
|
|
|
Marko
|
Maar vaart zoon andere LD heel anders dan een normaale LD? worden de vaar eigenschappen bevorderd of juist niet?
|
|
|
Lex
|
Wat is een LD?
|
|
|