|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
mensen vraagje,
ik zou me bar north 5th element willen afstellen omdat ik het gevoel hebt dat ik niet genoeg kan depoweren, als ik echt wat te hard ga en wil depoweren dan blijft er nog veel druk op staan mischien is het de kite, maar heb uit de handleiding gehaald een trim check, echt verder wordt het niet omschreven.
wat houd die trimcheck nu echt in, als ik het plaatje bekijk hou ik niet veel over om te depoweren. mischien morgen iemand de tijd / zin op rockanje om aan de hand van de handleiding even uitleg te willen geven ?
gaan er nog mensen vanuit omgevening dordrecht ik vetrek om 0900 uur
ingmar
|
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
@ingmar wat die trim check betreft, je lijnen zouden allemaal even lang moeten zijn. Ik heb jaren North gevaren, je kunt dit controleren door je lijnen op de grond uit te leggen met de bar volledig aangetrokken en je depower volledig open. In die stand zouden al je lijnen even lang moeten zijn. De manuals willen nog wel eens verschillen van jaar tot jaar. In deze staat het op pagina 29 en 30 wel ok uitgelegd met een plaatje erbij http://www.northkites.com/public/content/e7/e39/e2751/e2753/e4096/datei4098/nkb_mnl10_bar_e_eng.pdf erg bedankt, deze is wel duidelijker dan mijn manual . begrijp hieruit dat de trim check alleen is om te kijken of de lijnen even lang zijn ! mijn gevoel ga ik uitzoeken met deze manual, nadeel is als ik de vario cleat verder omhoog doe dan wordt mijn de-power wel groter maar kan ik niet meer bij de bar als die max depower staat, de vorige x had ik ik hem zo afgeteld dat ik der nog net bij kon. maar dat vaart niet lekker. dus dacht ik dat hoort niet zo. toen kreeg ik nog erg veel druk in de vlieger terwijl die dus op max depower stond . maar evengoed bedankt ga er eens even mee klooie tja ik heb nog niet anders, maar ik ga niet kiten als de wind buiten mijn range is verkeerde ervaring mee hahaha, ik ga straks naar eurofun heen om een kite te testen de naish tourch 9m, vorige x had ik een naish park, die ging erg lekker
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Morgen ochtend iemand playa? Beetje vroeg...
Ik nu ziek thuis maar vroeg ZM en we hebben weer een knuffelsessie! WNW morgen das ook Ruk am Playa
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ja Ed het weekeind ziet er wel heel goed uit om heerlijk door de lucht te zweven... Kan nie wachten! Waar ga je heen? Wij gaan morgen naar kijkdiun denk ik Vandaag had ik andere dingen te doen maar morgen ben ik van plan om vroeg naar de zm te gaan...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Nou alleen vanochtend was lekker met 7tje @playa. daarna 15 knopen en breekt m'n bridle van mijn 10, einde sessie.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij was koningsch! Eerst hard, toen weer minder en lekker uithaken, toen weer lekker hard. Topdag!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen hele dag ZM , ff op bezoek in ZH
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zozo, gaat morgen druk worden op de motor. Gezellig :-)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Komt goed Rudo, groene C4 Hopelijk genoeg wind om wat rond te kunnen loopen
|
|
|
Yoram
|
Gaat gezellug worden, ook present @de zandmotor, nog even overleggen hoelaat
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Was helemaal top vandaag op Autoplaya.. Heerlijk met de 7 en 9 m2 gestoeid...
@ markus, zeker jammer dat het gebeurde, want toen jullie weg gingen ging het weer aan!!!
Top dag
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Morgen ook aanwezig op de ZM! Nieuwe lijntjes zitten erop, dus we kunnen weer!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand een adres voor de zm ?
|
|
|
markus
|
Was helemaal top vandaag op Autoplaya.. Heerlijk met de 7 en 9 m2 gestoeid...
@ markus, zeker jammer dat het gebeurde, want toen jullie weg gingen ging het weer aan!!!
Top dag
maandagmiddag revanche!!!
|
|
|
markus
|
Iemand een adres voor de zm ?
Markus adres zandmotor/kijkduin Machiel Vrijenhoeklaan, 2554 den Haag, deze uitrijden tot rotonde.
|
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
Nog gasten naar rockanje morgen? Wil in de ochtend gaan
|
|
|
markus
|
Lijkt wel of ZM het nieuwe Walhalla is!! (cq. word net zo druk als autostrand als ik het zo hoor )
|
|
|