Yoram
|
Ik ben al blij met 15 :')
Mooi weer, zonnetje, geen suit en helder blauw water ik misschien ook wel. Maar nu moet ik toch even afwachten haha
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Vertrouw op Hirlam voorspelling, die klopt. vanmiddag vanaf 15:00 5 bft en morgen gewoon praktisch de hele dag 6-7. PAS WEL OP morgen , want er kunnen linke onweersbuien bij zitten. warm zeewater, koude bovenlucht.....
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik heb morge vrij gekregen, gaat er iemand waven op de mv. Er komt een dikke swell onze kant op. Perfecte omstandigheden om mijn nieuwe waveboard te testen waarvoor het gemaakt is.
|
|
|
Yoram
|
Wind lijkt al aan, 20kn vanaf Ijmuiden tot HvH, vandaag dus toch maar weer is even kijken
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Donderdag gehakt dag!!! Morgen present @ sluf of mv2 ergens tussen 09:00 tot 15:00
|
|
|
|
nick1212
|
Donderdag gehakt dag!!! Morgen present @ sluf of mv2 ergens tussen 09:00 tot 15:00 ik ben er ook rond 9 uur hoop ik, mv2 laatste of middelste trap denk ik
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ziet er goed uit morgen. Moet nog even kijken of ik naar Kijkduin, slufter of playa ga. Heb trouwens ook een nieuwe 6/7 m kite nodig. Wil er nog iemand van zijn Park af?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb morge vrij gekregen, gaat er iemand waven op de mv. Er komt een dikke swell onze kant op. Perfecte omstandigheden om mijn nieuwe waveboard te testen waarvoor het gemaakt is.
Ik wel denk ik! stuur anders even een appie ofzo als je gaat
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Misschien is een weerswaarschuwing wel op zijn plaats voor morgen, stort regens, hagel, onweer, zware windstooten... Alles komt deze kant op... Een ding is zeker, er hangt een hoop shit in de lucht. Ik kijk het ff aan.
|
|
|
nick1212
|
Ik wel denk ik! stuur anders even een appie ofzo als je gaat Ik ben er zoiezo, ergens tussen 8 en 9 hoop ik. Wat is een appie trouwens? 6m methode v2 en men firewire 5.11 zijn er klaar voor
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik ben er zoiezo, ergens tussen 8 en 9 hoop ik. Wat is een appie trouwens? 6m methode v2 en men firewire 5.11 zijn er klaar voor Een appie is een Albert Heijn. "Stuur even een Albert Heijn of zo als je gaat". https://www.whatsapp.com/?l=nl
|
|
|
nick1212
|
Ik ben er zoiezo, ergens tussen 8 en 9 hoop ik. Wat is een appie trouwens? 6m methode v2 en men firewire 5.11 zijn er klaar voor Een appie is een Albert Heijn. "Stuur even een Albert Heijn of zo als je gaat". https://www.whatsapp.com/?l=nlAlbert heijn, die link had ik zeker niet gevonden als belg. Moet de nieuwe appie In turnhout nog gewoon worden vermoed ik . En die whatsapp heb ik nog nooit gebruikt, ik zal hhet eens bekijken.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Geen kip op de Dam vandaag op het poeltje. Zeeen van ruimte gehad, en een aardige wind
|
|
|
Yoram
|
Vond vandaag maar prut gaan, ik kijk het morgen ook even aan
|
|
|
|
Ed.
|
Ik wel denk ik! stuur anders even een appie ofzo als je gaat Ik ben er zoiezo, ergens tussen 8 en 9 hoop ik. Wat is een appie trouwens? 6m methode v2 en men firewire 5.11 zijn er klaar voor 7tje en 6'0 ook klaar hier, ik denk dat het 12u sluf wordt, 2e trap
|
|
|
Spoon
|
Mss de haartjes weer eens nat maken morgen als er niet te veel natte ellende uit de lucht komt!
Señor, is dat niet wat tegenstrijdig . Helaas aan het werk vandaag, heb ik een cursus daarna EN is mijn vriendin jarig tripple feest dus.. haha.. Hopen dat zaterdag nog wat is..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere avond nog ff een afterwork sessie kunnen pakken tot het licht uit ging , denk dat dit de laatste afterwork sessie was voor mij dit jaar , word al heel snel donker nu.
|
|
|
ronny
|
of eerder stoppen met werken Gistere avond nog ff een afterwork sessie kunnen pakken tot het licht uit ging , denk dat dit de laatste afterwork sessie was voor mij dit jaar , word al heel snel donker nu. of eerder stoppen met werken
|
|
|
JB - On The Edge
|
Op de cam zag het er druk uit op Slufter gistermiddag, toch niet geweest allemaal? Ik baalde wel, was vrij...
Vandaag ook...maar al die buien...
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Er zou al een bak wind moeten staan maar het is windstil op dit moment.....stilte voor de storm?
|
|
|