KappuhH
|
Stelletjes mietjes! Volgens windguru is de windchill maar -3/-4. Als ik op tijd uit mn werk ben zal ik aanwezig zijn. En als het helemaal meezit met een Zeeko Notus 9m, die kan elk moment binnenkomen...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Stelletjes mietjes! Volgens windguru is de windchill maar -3/-4. Als ik op tijd uit mn werk ben zal ik aanwezig zijn. En als het helemaal meezit met een Zeeko Notus 9m, die kan elk moment binnenkomen...
En heb die Zeeko al binnen?
|
|
|
patricks
|
En is iedereen alweer ontdooit?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Er zat ijs op mn pak en de lijnen waren bevroren...... Kon mn kite zo droog schudden...
wel een heerlijk dagje...zonnetje erbij...fix windje...heerlijk!
|
|
|
Benjooh
|
Wat een dagje vandaag eem zeg! Dit soort temperatuurtjes moeten we vaker hebben, voor de echte kerels. Stelletjes mietjes! Volgens windguru is de windchill maar -3/-4. Als ik op tijd uit mn werk ben zal ik aanwezig zijn. En als het helemaal meezit met een Zeeko Notus 9m, die kan elk moment binnenkomen... Hoezo mietjes? Waar was je? Was echt ff ijskiten vandaag Ben btw ook wel benieuwd of de Zeeko al binnen is!
|
|
|
Idefixe
|
was gezellie @ Mirns en ook wel een beetje frisjes Koude handen blijft toch wel de begrenzing in deze dagen. ( fabrikanten hier ligt dus nog een stukje markt open...) Minpunt van de Gaastra MAX : bij temp onder nul bevriest je (de)power systeem en doet 't niet meer.
|
|
|
|
Benjooh
|
Minpunt van de Gaastra MAX : bij temp onder nul bevriest je (de)power systeem en doet 't niet meer. Geloof dat vandaag alle merken daar last van hadden. Durf trouwens wel te wedden dat je kite gewoon boven je hoofd was blijven staan als de wind ineens zou wegvallen, zo koud was het.
|
|
|
@LaurenS
|
Minpunt van de Gaastra MAX : bij temp onder nul bevriest je (de)power systeem en doet 't niet meer.
Volgens mij gebeurd dat met elk merk rond deze temperatuur...........
|
|
|
VincentC
|
Hahaha als ik het allemaal zo lees is het wel weer oudhollands gezellig op Mirns met alleen nog maar de Die-Hards over en de gevoelloze handen en voeten na het kiten. Hier is het het compleet tegenovergestelde, het wordt hier steeds warmer en helaas ook vochtiger (35+) en de watertemperatuur is 26/27 graden. Helaas houd de wind het de laatste paar weken behoorlijk voor gezien dus ik ben een beetje vast te roesten en genoeg te krijgen van het in de hangmat liggen de hele dag met een rumcolaatje. Goed om te horen dat je kites btw bevallen Tom, en inderdaad dat depowerstrapbevriesprobleemdingetje van je heeft bijna ieder merk, moet je op zee gaan varen dan bevriest het water minder snel. Ik zie jullie allemaal snel weer op Mirns, survive de winter en zorg dat het vanaf 17 maart weer warm en winderig wordt in Nederland als het eventjes kan (A).
|
|
|
Gj
|
Aaaa vinnie ik wil wel langskomen eigenlijk!
|
|
|
Stanley
|
lekker kleurtje vin
|
|
|
KappuhH
|
Stelletjes mietjes! Volgens windguru is de windchill maar -3/-4. Als ik op tijd uit mn werk ben zal ik aanwezig zijn. En als het helemaal meezit met een Zeeko Notus 9m, die kan elk moment binnenkomen... Hoezo mietjes? Waar was je? Was echt ff ijskiten vandaag Ben btw ook wel benieuwd of de Zeeko al binnen is! Veel te koud joh Haha, nee moest helaas werken tot 3uur Het zeekoetje is zaterdag nog niet binnen gekomen, dus hij komt vandaag als het goed is. Als het even kan vrijdag testen @ Mirns, 10 graden dus wel lekker temperatuurtje
|
|
|
Idefixe
|
Yes temp gaat weer aardig omhoog ( nog even en dan kunnen handschoenen en schoenen weer in de kast ) Ziet er naar uit dat het weer een mooi weekend gaat worden
|
|
|
|
piede
|
Ja guus, heb je gemist zaterdag, pussy...
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Ik hoop echt dat het gaat waaien!! Dan eindelijk na 5 weken weer varen en nu met me nieuwe gear komend weekend is het zo'n 8 Gr C . Da's wel erg koud hoor Guus Volgens mij moet ik de volgende keer met 2 Gr c toch maar gaan kiten anders krijg ik dit soort acties Ooit bezwijk je onder de sociale druk
|
|
|
vissie
|
haha Moet zeggen hendrik haakt ook veel af.. Wegens werk jajaja
|
|
|
|
Idefixe
|
Volgens mij moet ik de volgende keer met 2 Gr c toch maar gaan kiten anders krijg ik dit soort acties naar mijn zeer bescheiden mening schommelde de temperatuur afgelopen zaterdag ( toen de oude garde van Lelystad de Friesche wateren bevaarden ) tussen de -3 en de -1 Gr C . Aldus gemeten door de uitbater van de ter plaatse aanwezige horeca gelegenheid ook wel bekend zijnde als Wiebe ( die uitbater dan hè ) Dus anders gezegd WTF haal jij die 2 gr C vandaan ach ja die jeugd van tegenwoordig......................
|
|
|
piede
|
Met 2 graden ligt er toch geen ijs op je kite?
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag woei uit west => thuis omkleden en een thuiswedstrijdje varen dan maar
|
|
|