Bluecupra
|
Zelf ook aan het kijken voor een kite vakantie medio maart. Zit zelf te denken aan Bonaire / Brazilie of Zanzibar. Naast het kiten zou het ook leuk zijn als er andere dingen te doen/zien zijn. Wel zo leuk voor het vrouwtje
|
|
|
|
R.0lf
Geen avatar
|
Zelf zaten we op het moment te denken aan Dakhla medio maart. Volgens mij is de wind daar die periode ook wel prima.
|
|
|
Peter G
|
Cabarete in Dom.Rep. is ook een optie, ben er vorig jaar 1e 2 wkn van mei geweest en wil dit jaar misschien in april. Relaxte sfeer en super kiten. Je kunt via Arke ticket (eventueel met hotel) boeken.
|
|
|
ThirtyKnots
Geen avatar
|
Ga naar Bonaire 19mrt - 4 april, waait er goed en altijd top weer, mocht het niet waaien dan kan je er ook mooi duiken
|
|
|
isomis
|
Tarifa! Onder de 400 euro ben je klaar voor 10 dagen.
|
|
|
Herman1985
Geen avatar
|
Mijn vriendin en ik gaan een week naar Sal in kaapverdie op 24 maart.
|
|
|
|
Nature
|
met Nederland-kitetravel zitten wij in Cancun / isla blanca Mexico vanaf 9 Maart tot 24 Maart. voor April is tarifa ook top en veel van europa tegen eind april ook. afhankelijk van het weer gaat ook op fuerteventura de turbine weer aan. mocht je nog wat inspiratie willen op doen www.nederland-kitetravel.nl staan onder aan de hoofd pagina ook flink wat reviews.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bonaire gegarandeerd wind die periode en geen wetsuit nodig.
|
|
|
@LaurenS
|
Yep, begin mei zit er 2 weekies Bonaire in de pijplijn
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga je nou alweer ??!!! YOLO zeker
|
|
|
@LaurenS
|
Yep dat is mijn motto, je mot toch wat
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Fuerte zeker goed te doen, alleen niet voor beginners geschikt. Ik ga voor mijn doen laat dit jaar, in de zomer, normaal zit ik er laat in de herfst of voorjaar met golven.
|
|
|
-Albert-
Geen avatar
|
Even een vraagje over Bonaire was eventueel in mei van plan daar heen te gaan,
Ben je een auto nodig om naar de kite spot te gaan of zijn er ook andere opties?
|
|
|
@LaurenS
|
Auto is wel een must ja daar, ook wel nuttig want er valt genoeg te zien en te doen , de kitespot ligt best wel afgelegen bij de zoutwinningsvelden. Aanrader hoor Bonaire
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Ben van plan in mei (2e helft) naar Fuerte te gaan, heb alleen een maatje die niet wil kitesurfen maar wel golfsurfen. Is dit daar ook goed te doen qua combinatie of zouden jullie een andere spot aanraden? Portugal bijvoorbeeld?
|
|
|