Mark-Fizzer
|
Doe Torch is gruwelijk!!!!!!!!! Daar zou ik wel een proefrit in willen maken!
Die andere dingen vind ik geen porem...
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Doe Torch is gruwelijk!!!!!!!!! Daar zou ik wel een proefrit in willen maken!
Die andere dingen vind ik geen porem...
Wijze woorden ouwe pik
|
|
|
Geronimo79
|
De torch is in ieder geval minder lelijk als 2008. Helix..Cult.. mooooooi..
|
|
|
|
spoetnik
|
Wat is die helix,sigma weet ik het toch een lelijke vorm. Hoe de eigenschappen zijn weet ik niet, maar mooi is het niet.....
|
|
|
|
|
bredo
|
Zeker suppppeeeerrrr vet. LET OP........ De NAISH SKULL IS BACK!!!!!!!HA HA
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Maar als ik de Torch kwa vorm en panel layout vergelijk met het huidige model (die ook al op de kleine maten & kleine constructie details na exact hetzelfde is als het 2007 model T3) dan zie ik weinig verschil.
De Helix is aanzienlijk aangepast, o.a. twee struts minder als nu. Ook de panel layout en de gehele vorm lijkt gewijzigd te zijn. Idd. zoals Matjas al opmerkt veel minder verschil in vorm tussen Cult2 en Helix2
|
|
|
|
|
gerco
|
vind ze er alle3 niet uitzien
|
|
|
mbetz
|
Waar blijft nou die RAVEN IV????????
|
|
|
xray
|
goede vraag!
|
|
|
mbetz
|
Die Sigma Kites zijn wel mooi, maar er gaat toch echt niets boven een Raven III, vandaar de vraag. Ik denk dat Naish toch ook moet merken dat zij marktaandeel verliezen door het wegvallen van de Raven lijn????
|
|
|
Geronimo79
|
Denk je dat nou echt?? omdat er een paar gasten zijn die de raven goed vinden??? is een super kite weet ik ook wel. Maar dat zijn deze nieuwe shapes ook. Raven is niet hun moneymaker geweest in vergelijk tot de torch. Zij geloven in de sigma, en ik denk ook dat de kites uit eindelijk gewoon beter zijn. Alleen dat de meeste Raven aanbidders dat er gewoon nog niet uit halen. En wie zegt dat ze er überhaubt verschil in merken? misschien verkoopt deze sigma serie nog veel beter.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Naish kennende hebben ze kritiek ter harte genomen op de 2008 sigma serie. De Helix is duidelijk behoorlijk aangepast en ik ben er erg benieuwd naar.
Het sigmadesign heeft een voordeel t.o.v. al het andere op de markt, en dat is dat dit type kite bestuurbaar blijft ongeacht de AoA. Als ze nu de rest ook top hebben gekregen zijn het zeker interessante kites
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik vind 'm er op die loop foto wel tof uitzien, het lijkt of 'ie beter in de lucht staat dan de eerste versie...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vanaf zo'n klein plaatje kun je normaal weinig zien, maar toch denk ik dat je gelijk hebt Rudo! Ben ook benieuwd hoeveel honderd euro hij duurder is als het 2008 model
|
|
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik durfte het al niet te zeggen. Maaruh z'n torch vaart best wel lekker (2006 geloof ik) Maarja, hoe dan ook er gaat niets boven een Fuel
|
|
|
Lex
|
Ik durfte het al niet te zeggen. Maaruh z'n torch vaart best wel lekker (2006 geloof ik) Maarja, hoe dan ook er gaat niets boven een Fuel hanglos.nl
|
|
|
(R)Ikke
|
Hahahaha, lachen
|
|
|