Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
hey Ed. hoe is het met je arm?? doet ie het weer of kan je er gewoon niet meer tegen???
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Gaat er nog iemand langs Delft naar Oostvoorne/Brouwersdam??
als je snel reaggeert...naar rotterdam komen met de trein en dan kan je mee
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
hey Ed. hoe is het met je arm?? doet ie het weer of kan je er gewoon niet meer tegen???
mag hem nog niet te zwaar belasten, maar mn kite heen en weer sturen moet lukken:) gelukkig maar, kon er ook niet meer tegen. zit nou nog ff wachten tot de zon wat lager staat ivm antibiotica kuurtje. eindelijk weer los!
|
|
|
Dennuzzz
|
Nog peepz naar het autostrand vandaag?
ja natuurlijk stap zo de toettoet in ff een vraag hoe kom jij naar het autostrand dan als je de trein pakt, het is echt een rete eind om vanuit de bus naar het strand te komen toch?!
|
|
|
Eagle-Jan
|
Nog peepz naar het autostrand vandaag?
ja natuurlijk stap zo de toettoet in ff een vraag hoe kom jij naar het autostrand dan als je de trein pakt, het is echt een rete eind om vanuit de bus naar het strand te komen toch?! Auto Dennuzzz, Auto!!!!
|
|
|
Nickeltje
|
mag hem nog niet te zwaar belasten, maar mn kite heen en weer sturen moet lukken:) gelukkig maar, kon er ook niet meer tegen. zit nou nog ff wachten tot de zon wat lager staat ivm antibiotica kuurtje. eindelijk weer los! Met de bewolking van nu, als die zo blijft, gewoon heel dik insmeren met van die dikke witte zonnebrand (goedkope van de hema is zeer hardnekkig) en lekker gaan!!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
zit nou nog ff wachten tot de zon wat lager staat ivm antibiotica kuurtje. eindelijk weer los! je kan ook daar vlak bij bp boorplatform gaan kite, mischien helpt dikke olie ook wel tegen de zon, en je hebt geen last dat je het zo van je huid af spoelt hoe lang heb je die antibiotica? lijkt me toch wel niks om uit de zon te blijven met zulk weer! ik ben maandag en dinsdag op brouwersdam geweest, maandag van 19 uur tot 23 uur, en dinsdag van 15:30 tot 21:45 moest dinsdag ochtend weer half 6eruit, dus was wel moei want was 12 uur thuis, dus heb vandaag maar uitgeslapen en ben nu hard aant leren voor me laatste toetsen en dan zie je het weer, fucking harde wind, lekkere zon, en dan zit ik hier thuis maar zorg dat ik goed fit ben voor het weekend en dan lekker knallen!
|
|
|
Bartjuuuh
Geen avatar
|
Ha mensen! Ook maar eens aangemeld hier. Vorig jaar leren kiten, daarna ruim 5 maanden uit de running geweest omdat ik m'n knie flink verdraaid had. Toen gewacht op wind en nu op het punt dat ik maar weer eens richting het strand ga. Zat te denken autostrand vanaf een uur of half 7. Als je iemand met een groene switchblade dus enorm ziet klooien dan ben ik het Ik neem aan dat er nog wel meer mensen daar zijn, toch? Gr, Bart
|
|
|
bezemsteel12
|
half zeven in de ochtend? is het wrsch aardig rustig maar wel mooi om dan te klooien, denk niet dat je de eerste dan ben, maar weet niet zeker in avond is er sowieso wel iemand!
|
|
|
|
bezemsteel12
|
oow sorry!! ik las verkeerd, dacht dat je zaterdag ernaar toe ging ;p tuurlijk zijn er mensen te vinden!! welkom btw!
|
|
|
Robert H.
|
Ik mis mijn 8m, ben de totale concentratie kwijt met al die bakken wind om me heen!!! Hier een paar picca's van gisteren.
|
|
|
guido
|
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier, vorig jaar les genomen en gelijk hooked. Heb een kite gekocht alleen kan nu niet varen want een 13m is iets te veel van het goede. K heb gisteren wel een 9m besteld voor erbij, dus dan kan ik ook met deze wind als nu varen. Vrijdagavond weer op het autostrand lekker varen. Ik kom uit Sommelsdijk dus als er mensen van het prachtige eiland Goeree Overflakkee mee willen rijden, be my guest. (by the way, sommelsdijk valt volgens mij nog wel in de omgeving rotterdam toch?)
Gr. Guido
|
|
|
|
El Banditos
|
Wat een top dag gehad op Brouwersdam, lekker vanaf 12 uur met de 8 kunnen knallen. En om half 6 liep de poel vol dus heerlijk kunnen afbouwen daar. Wat een top dag.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Brouwersdam en Ouddorp zijn sick met deze wind. stijgen met stip in de hitlijst bij harde Noordenwind. hoezoo constante wind?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ron, vrijdag loopsessie? Of moet je werken om die Passat bij elkaar te kunnen verdienen
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
mag hem nog niet te zwaar belasten, maar mn kite heen en weer sturen moet lukken:) gelukkig maar, kon er ook niet meer tegen. zit nou nog ff wachten tot de zon wat lager staat ivm antibiotica kuurtje. eindelijk weer los! Met de bewolking van nu, als die zo blijft, gewoon heel dik insmeren met van die dikke witte zonnebrand (goedkope van de hema is zeer hardnekkig) en lekker gaan!! wordt er gerookt in het E. mc....heb geen wolkje in de lucht gezien
|
|
|
El Banditos
|
Brouwersdam en Ouddorp zijn sick met deze wind. stijgen met stip in de hitlijst bij harde Noordenwind. hoezoo constante wind? Hij was super constant, echt een bizar lekker windje vandaag. Loopt die poel altijd vol op brouwersdam met hoog water, zolang er maar een N in zit??
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
JA, was wel hard! Maar als ik jouw gisteren zie gaan.. ik d8 ik moet ffies me skills bij spijkeren. D8 datie zachter zou zijn dus had geen 7 bij, en ja.. dan heb je geen keuze! gewoon op 4meter dat ding rondgooien, dat is 'Robertstyle'? in 30cm water, maarja je ziet de boden niet door de blubber... Buiten dat gewoon helemaal depoweren, en ng steeds veel kracht maarja gewoon uithaken! Gast ging me ffies pussy om een dangle handlepass te doen ofzow? wou proberen, maar durfte niet in die sprong te pasen.. net wat te harde wind. Dus voor de volgende keer. En.. Hijo de la viento zag ik ook nog om een uurtje of half 5 aan kakken op oostvoorne, denk dat hij ook wel lekkere sessie had met ze 7.. stond gek te kijken dat ik een 11 ophad staan! Wind was net zo hard als gisteren, ietsie zachter.. maarja scheelt dik met dat vlakke water op oostvoorne. (hoewel de pool ook vlak in op Bdam) @Jesse: Niet teveel wind voor je 11m vandaag? Was het net als gisteren?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Rond of Rudo: Nog plaatje van Gpru voor HvH regio? Istie daar echt zoveel zachter...wil net als RP (iedereen weet nog dat dat Laurens is toch??) niet te ver rijden. Ga morgen dan wel voor sessie NA hoog water...
|
|
|