Even een vraagje, waar mag je bij ouddorp juist kiten in de buurt van de zandbank. Ik was vandaag van 11 tot 16 zo goed als alleen vlak voor de parking bezig, Men dag was super. Maar nu zag ik dat er toch een stuk of 7 kites aan het einde van de zandbak langs de kant van ouddorp bezig waren. En op het einde nog op de borden aan de parking gekeken en zag niet direkt staan dat het niet zou mogen.
Even een vraagje, waar mag je bij ouddorp juist kiten in de buurt van de zandbank. Ik was vandaag van 11 tot 16 zo goed als alleen vlak voor de parking bezig, Men dag was super. Maar nu zag ik dat er toch een stuk of 7 kites aan het einde van de zandbak langs de kant van ouddorp bezig waren. En op het einde nog op de borden aan de parking gekeken en zag niet direkt staan dat het niet zou mogen.
Mag niet, op straffe van 180,- , als de verkeerde vuurtorenwachter er zit zijn de petten snel onderweg!
Mag niet, op straffe van 180,- , als de verkeerde vuurtorenwachter er zit zijn de petten snel onderweg!
Ik dacht het al, daarmee maar gewoon voor de parking gevaren.
Zo, de 9 had genoeg power. De pop lukt steeds beter (heb nu ook een paar blauwe ballen ). Alleen toeside wil nog steeds niet echt lukken. Zodra ik naar toeside draai, val ik stil :/ Meer oefenen dan maar
Haha ronald, k dacht wel dat je genoeg power had;-) Met 7 meter wast goed te doen vondt ik zelf.
Je liet me btw ff schrikke :-) toen we op elkaar af kwamen varen en je een klein stukje down wind kwan;-) ik keek ff niet en het volgende moment zaten we echt in de zelfde koers. Maar t ging goed.
Lekker zonnetje prima windje dus een topsessie op de Sluf..... beetje jammer dat de pijp leeg was om 1730 toen de windgoden er nog een schepje bovenop deden.
Morgenmiddag maar weer een ballenbak opzoeken........ wie wat waar?
Zo, de 9 had genoeg power. De pop lukt steeds beter (heb nu ook een paar blauwe ballen ). Alleen toeside wil nog steeds niet echt lukken. Zodra ik naar toeside draai, val ik stil :/ Meer oefenen dan maar
En de bezem vloog ook nog lekker voorbij
Bij toeside je achterste voet overdreven met je tenen aankanten en oploeven tot je halve wind vaart. Is even zoeken maar als je 'm eenmaal hebt heerlijk om te doen. Hier is een lekker oldskool voorbeeld (scheelt niks of het was op het polygoonjournaal):
Haha ronald, k dacht wel dat je genoeg power had;-) Met 7 meter wast goed te doen vondt ik zelf.
Je liet me btw ff schrikke :-) toen we op elkaar af kwamen varen en je een klein stukje down wind kwan;-) ik keek ff niet en het volgende moment zaten we echt in de zelfde koers. Maar t ging goed.
Heerlijk daagje
Ja dat ging gelukkig net goed. Kwam even los door een golfje waardoor ik iets downwind op dezelfde koers kwam.
Vandaag eerst met Pallo even in Zandvoort geweest om het ea op te halen en vervolgens op naar de autoplaya. Totaal alleen weer 5uur in de auto gezeten door **** Tomtom, de brug die openstond de veerpont enz. Maar uiteindelijk beide wel een lekkere sessie gehad met de 9m c4'tjes
Wel helemaal gesloopt na 3 middagen/avonden achter elkaar knallen, dat is alweer een tijdje geleden. Sla morgen denk ik over (nog even zien) en vrijdagmiddag weer van de partij.
Uitzending gemist : Maasvlakte geopend. Vanaf 6 min.reportage. Goede promotie voor het kitesurfen. Vanuit Groningen veel plezier met het nieuwe speeltje.
Uitzending gemist : Maasvlakte geopend. Vanaf 6 min.reportage. Goede promotie voor het kitesurfen. Vanuit Groningen veel plezier met het nieuwe speeltje.
ik paas vandaag denk ik ook. Te gaar van twee dagen full power met de 9m. Hij was gister zeer episch met Sebas, het rijk voor ons alleen! Bijna weer de timing met de 9m onder de knie voor dikke kiteloops, blijft toch allemaal net wat anders dan met de 7m of 6m
Hoe denken jullie dat het met de voorspelling gaat vandaag @t ouddorp/brouwersdam?
Windfinder en guru pro geven nu beiden stuk minder dan de actuele windsnelheid aan. Als dat zo blijft dan valt er tot voorbij half de middag sowieso goed te varen.
Hoe denken jullie dat het met de voorspelling gaat vandaag @t ouddorp/brouwersdam?
Windfinder en guru pro geven nu beiden stuk minder dan de actuele windsnelheid aan. Als dat zo blijft dan valt er tot voorbij half de middag sowieso goed te varen.
Morgen klaart de hele agenda op...wie gaat er vrijdagmiddag nog meer het water op?
Als er iemand na de lunch langs Rotterdam Zuid/A15 rijdt om ergens heen heen te gaan en een lifter mee kan nemen dan hoor ik t graag. Anders wordt t Scheveningen of Rockanje