Morgen Medemblik - Enkhuizen, Harinkie ben je vrij vrijdag Oh ja gefeliciteerd met Manon der 18de verjaardag he. (wendy_kitesmiley
Thanks eindelijk volwassen Was ik nog maar zo jong, 18 jaar, dan loepte ik al als een malle had geen vrouw geen huis geen hypotheek en er was toen alle dagen windt Toen was geluk nog heel gewoon !!!
Gaat het nog wel goed met je John? 8.30 dan is het nog donker!
Ik wil geen minuut van de aktie missen Ger. Weet je toch. Ga rond 8 uur weg. Vrijdag meestal geen file dus ben er lekker vroeg
En al die uurtjes die papa afgelopen jaar geschreven heeft, moet hij nog opnemen voor eind december. Lekker de laatste 2 weken van het jaar vrij en tot die tijd nog maar 2 dagen werken per week. En tijdens die 2-daagse werkweek, maken we weer overuren dus zal er van werken niet veel meer komen in 2014. Heeeeeeeel vervelend. Kom maar op met die wind. Heel veel het water op dus
wat een leven 2 daagjes per week werken waar zijn die mannen gebleven die gewoon 50 weken per jaar 40 uur per week werken of ben ik de enige hier
Tja ,iemand moet het doen Henk ,sterkte maar weer morgen
Nog ff een vraagje voor de Medemblikgangsters, is dat wel oke met OZO omdat de wind ook een stuk over land komt...lijkt me Enkie een betere optie toch? ,of valt dat wel mee
Bij Medemblik komt ie gewoon een stuk over land aan. Vlagerig dus. Enkhuizen is wel iets beter, maar toch ook een stukkie over land. Ik ga lekker naar ons spotje van eergisteren. Daar komt ie toch het mooist binnen.
Bij Medemblik komt ie gewoon een stuk over land aan. Vlagerig dus. Enkhuizen is wel iets beter, maar toch ook een stukkie over land. Ik ga lekker naar ons spotje van eergisteren. Daar komt ie toch het mooist binnen.
Tja lijkt me ook niet ideaal op blikkie dacht ik te zien ,dus Edam it izzz ,CU tomorrow John en Hermie ,ga mijn tassie vast pakken
Ben vrij, hoe laat kom je me halen ??? Beetje op tijd want wind is in de morgen het hardst
Wat is een beetje op tijd bij jou tegenwoordig 7 uur - 8 uur - 9 uur - 10 uur - 11 uur Ik weet het niet meer hoor. Ik vind 9 uur bij jou wel een mooie tijd