MEGALOOPBEUN
|
hallo medekiters hoelaat zitten we op ijburg morgen ? we gaan los heb net al mijn spullen onder een dikke laag stof gehaald ben er klaar voor kwartiertje /halfuurtje /uurtje maakt me nie uit maar varen moet ik JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
heb net effe gekeken uurtje of half 10 ben ik er
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ola, ik ben momenteel bezig met vooronderzoek @ IJburg. Er staat een groot hek voor de linkeringang maar hier is aan de rechterkant makkelijk langs te lopen. Dus auto parkeren op de parkeerplaats en 5 minuten lopen naar de zandduin. Oplaten op het strand bij de strandtent is ook een optie!zijn vanaf 10 uur open dus rond die tijd ben ik op de spot.... See you tomorrow
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
he richard, met noord kan je toch ook prima op enkhuizen???
Volgens mij niet, alleen als er oost in zit dan wel. ijburg is toch een stuk dichterbij voor jouw ???
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ola, ik ben momenteel bezig met vooronderzoek @ IJburg. Er staat een groot hek voor de linkeringang maar hier is aan de rechterkant makkelijk langs te lopen. Dus auto parkeren op de parkeerplaats en 5 minuten lopen naar de zandduin. Oplaten op het strand bij de strandtent is ook een optie!zijn vanaf 10 uur open dus rond die tijd ben ik op de spot.... See you tomorrow Is dat voor mij een beetje te doen Peet met mijn krukken. Die afstand maakt me niet uit, maar als ik moet gaan klimmen en klauteren, pas ik effies.
|
|
|
@LaurenS
|
Valt mee John, eerst een stukkie gras en daarna de bekende zandweg. Zat ff te kijken maar met puur Noord is Muiderberg eigenlijk beter ondanks dat het een k*t spot is. Ff kijken morgen!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Toppie, thanks Peter. Dan kom ik morgen fotootjes maken. Of IJburg, of Muiderberg. Ik hoor het wel waar de meesten naartoe gaan. Mij om het even. Tot morgen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ja, maar wel erg klein, ik hou van ruimte, en dat heb je op enkhuizen Denk dat Andijk beter gaat of je mot in Enkhuizen een eindje het water in lopen om je kite knap de lucht in te krijgen. Op Andijk staat de wind recht op het strandje. Ik kijk morgen wel effe of ik me kite uit het stof haal.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja , Of morgen naar IJburg waar het (met Noord) niet zo lekker varen is maar met de kitekings wel gezellig .. IJburg blijft voor mij toch een mindere spot . of naar Andijk waar de omstandigheden op het water een stuk beter zijn ...
|
|
|
@LaurenS
|
Ik hoor het alweer Frank, doe ze de groeten op Andijk
|
|
|
franco
|
morgen gewoon ff naar andijk, zie jullie daar rond 12 uur
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoor het alweer Frank, doe ze de groeten op Andijk Nee Peter ..ik zie het morgenochtend wel .. is de situatie daar nog zoals een jaar geleden ? of is er al weer bijgebouwd .
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Peet, wat is er mis met Muiderberg? Lekkere spot toch?!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik denk dat je qua wind op muiderberg toch beter zit.
|
|
|
@LaurenS
|
Heb het nooit zo op die betonnen rand en die valweg wind op het grasveldje......
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Draai die pijl op die foto voor de noordrichting maar een kwart naar rechts hoor Swaffie.
|
|
|
surfingden
|
He beun, erwin ( de bakker ) en ik zijn morgen ook van de partij op ijburg c.a. 10 uur
|
|
|
surfingden
|
Vette trapeze tim. (zie je morgen).
|
|
|