MEGALOOPBEUN
|
hey ouwe dakdekker zie je morgen ben er ook rond die tijd effe eindelijk weer varen en gezellig ouwehoeren
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Draai die pijl op die foto voor de noordrichting maar een kwart naar rechts hoor Swaffie.
Herman ...Volgens google earht niet hoor . En Tim ...Nee ..ik heb een Dakine Ga morgen ook maar naar IJburg ..ben er om een uurtje of 11.00 see you
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klopt trouwens hoor Herman wat Zwaffie zegt. Bij pal Noord komt de wind over de zandduin heen. Volgens mij is de wind morgen net zoals ie de vorige keer was toen wij er de laatste keer waren. Kan je gewoon goed varen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Heb het nooit zo op die betonnen rand en die valweg wind op het grasveldje......
Peet, je hebt helemaal gelijk, maar dat is meer bij NW, als de wind N is, valt het met het neervallen enorm mee... die hoogst onaangename onwelwillende betonrand is en blijft een... uitdaging Kdenk alleen dat het morgen bom en bomvol zal zijn op Muiderberg, dan heb je met het strandje erg weinig ruimte. maar we gaan met zn allen toch alleen als Beun op M'berg meekomt, want hij is en blijft het feestnummer morgen CU
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja een feestnummer klaasie en dit feestnummer gaat lekker los morgen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Klopt trouwens hoor Herman wat Zwaffie zegt. Bij pal Noord komt de wind over de zandduin heen. Volgens mij is de wind morgen net zoals ie de vorige keer was toen wij er de laatste keer waren. Kan je gewoon goed varen. En dat was gaaf met die oudjes in dat bootje waar we eerst van dachten dat het de lokale pers was om nice pictures te maken.. Nu werd het voor sommigen een erg mooi zjump obstakel met nice showelements... IJ'burg parkeerplaats is toch geen 2e WaZ bunker plek met grijpgrage handjes want dan zetten we Sjon daar neer met zijn nunchaku stokkies
|
|
|
FlyingHigh
|
Beun neemt morgen de betonschaar mee!! Kunnen we mooi bij de duin parkeren en starten en landen. Je hebt gelijk hoor Swaffie, maar tis prima te varen. Ben nu de batties van de gopro aan het opladen, die gaat morgen lekker mee. Met het zonnetje er af en toe bij, krijg je mooie beelden. Mss morgen nog ff een loopje proberen . Zijn genoeg gasten om mij ff te tippen en mij ff prachtig en kneiterhard op mijn plaat te zien gaan Wij zullen er ook zo tussen 9.30 en 10 uur zijn. Wordt gezellieeeeeeeeeee
|
|
|
|
|
ditispablo
|
ijburg met noord goed te doen ! Ik vind M'berg ook geen fijne spot...
|
|
|
FlyingHigh
|
Topspot, alleen moet wel dat hek open!! Wie ooh wie.....
|
|
|
@LaurenS
|
Stukje lopen is geen enkel probleem, hooguit 5 minuten. Laat dat hek nou maar heel, krijg je alleen maar problemen mee......
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peet neemt zn endurobak en rijdt erom heen... 20 seconds
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
ff geknutseld en Swaffies Picasso gedraaid met Noord gwoon naar boven: thanks to Google maps
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
O ja, dat was zo hè. Ik mag hem niet kopen van Angelique. Heb van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Ja, heel lang geleden Herman. Wat is het nou.........uurtje of 35 denk. Ga je morgen zien. Accuutjes van het fototoestel zijn opgeladen dus ga lekker foto's maken.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Beloofd een mooie dag te worden volgens het KNMI: WIND: NOORDELIJK 7-12 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 12-18 KN, LANGS DE KUST EN OP IJBIZA 17-23 KN. LANDINWAARTS CA. 5 KN TOENEMEND MET AAN HET EINDE VAN DE PERIODE KANS OP UITSCHIETERS 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. Is Tobias met vakantie Toch niet, Tobias, zei op 13 april 2012 om 22:10 Inderdaad, nog steeds 20-26 knopen op het program!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Croissantjes staan in de oven, jus is geperst... Bakkie pleur en dan rustig gaan klaarmaken voor een dagje kiten. Oooh men, ken nie wachtuh!!!
IJburg it is!!!
|
|
|
franco
|
update enkhuizen zit zo tezien redelijk veel oost nu in de wind
|
|
|