pimpoldi
|
prrrrrruueeeaaaaaa... wat een %$#@% dag wind was perfexct! een beetje vlagerig, maar ver perfect! maar ik was totaal op voordat ik aankwam! breekt me 5e lijn in een deadman schiet me voetband los.. AAAH!! HAHAHA verder leuk dagje:P
|
|
|
heelside_harold
|
Ja was weer lekker, wat een mooie golven zeg lekker die golven rippen. Wat een dag zeg echt lekker.
|
|
|
R@bert
|
Was best lekker! Zonnetje en wind en warm, en dat eind Oktober..Die Bandit Tres is echt geil...!! Wat vaart dat lekker zeg
|
|
|
|
|
Micky
|
Gisteren was idd errug lekker. ff 2 uurtjes op Katwijk gevaren en druk dat het was... Heel Katwijk voor ons zelf met zijn 2en... @ moest jij niet werken ofzo...
|
|
|
|
pimpoldi
|
weekend! knallen~!
|
|
|
|
semen
|
Ik denk dat ik zondag en maandag de nieuwe Vegas wel even kan checken. Mick, je mag hem wel even loopen. moet je wel je seals goed dichtdoen. later
|
|
|
pimpoldi
|
wind ziet er weer BRAK uit! ik ga ff een meertje bij mij in de buurt uittesten! wie weet..
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik denk dat ik zondag en maandag de nieuwe Vegas wel even kan checken. Mick, je mag hem wel even loopen. moet je wel je seals goed dichtdoen. later
en neem je paspoort mee voor als je in engeland aan komt
|
|
|
semen
|
He kleine golf, heb nog niet gehoord dat er een kiter uit de bomen in zoetermeer is gehaald dus je zal wel thuis gebleven zijn. Morgenochtend om een uur of half twaalf nog even een paar uurtjes voor de wind op is?
we bellen
0945 tis niet veel, blijf maar liggen
|
|
|
StefanS
|
eeeyy, Zijn er nog mensen die morgen middag gaan kiten bij kijkduin rond half 4 ??? Ik wil namelijk niet voor niks met alle spullen naar kijkduin fietsen als er vervolgens niemand is greeetz, Stefan
|
|
|
Micky
|
Stefan,
morgen gaat het zuiden wind worden. Kijkduin is dus aflandig. Niet doen dus!
|
|
|
Micky
|
He kleine golf, heb nog niet gehoord dat er een kiter uit de bomen in zoetermeer is gehaald dus je zal wel thuis gebleven zijn. Morgenochtend om een uur of half twaalf nog even een paar uurtjes voor de wind op is?
we bellen
0945 tis niet veel, blijf maar liggen
Ik was al wakker door al jou mooie (wind) woorden... Morgen weer een nieuwe dag
|
|
|
pimpoldi
|
morge toevallig ( als de wind goed is) naar langevelderslag? ik heb te maken met een stel pussys die niet gaan, dus zit in me eentje!!
|
|
|
semen
|
schell denk ik? ZO te doen op brouwersdam?
|
|
|
Micky
|
schell denk ik? ZO te doen op brouwersdam?
beter Schell idd. Gaat als het goed is pas om 15.00 uur regenen....
|
|
|
StefanS
|
Ik zou toch zweren dat ik laatst voor vndaag(dinsdag) middag W zag Tja soms zie je dingen die je wil zien?
|
|
|
AvA
|
morge toevallig ( als de wind goed is) naar langevelderslag? ik heb te maken met een stel pussys die niet gaan, dus zit in me eentje!!
hoe laat wou je gaan dan en is de richting wel te doen?
|
|
|
pimpoldi
|
nope gaat em niet meer worden, richting is te aflandig:< klooootteee!!!
|
|
|
Micky
|
Gisteren top dag gehad op Schellinkhout... Dikke 25 knopen en tot half 4 droog. Zaadje, nog bedankt voor de ride en de loops....
|
|
|
pimpoldi
|
nice! heb weer wat gemist blijkbaar:<
windfinder heeft de hoop op morge opgegeven maar ik heb de hoop nog wel! gaan er morge nog mensen ? 5-6 bft ZW !!
|
|
|