KappuhH
|
Voor mij idem dito... als ik ga moet ik smorgens (10uur op het water staan) tot halverwege de middag. Beslis denk ik vanavond laat of morgenvroeg. Zeker met deze koude wind moet er wel goed te varen zijn vanaf 12 knoopjes. Kun je ff PM sturen met je mob nr? Dan contacteer ik je morgenvroeg nog wel ff.
|
|
|
Langbeest
|
Ik zit ook te twijfellen. Kan pas na 10:00 gaan rijden (1,5 uur) dus moet het wel zeker weten.
|
|
|
KappuhH
|
Als je je nr ff geeft kan ik wel smsen hoe de wind is als ik er ben (als ik ga tenminste)...
|
|
|
To
|
iemand nog mirns morgen?
|
|
|
vissie
|
Misschien zaterdag of zondag maar dat is nog niet zeker,.
|
|
|
Benjooh
|
Misschien morgen later op de dag. Moet de wind wel goed zijn en mag dr geen ijs liggen
|
|
|
KappuhH
|
Ik blijf thuis, helaas...
|
|
|
Benjooh
|
Laten we hopen dat de wind maandag zo blijft maar verwacht ik wel, blijft gewoon oostenwind komende zoveel dagen dus wordt maandag ff knallen @ Delfzijl Alleen moet die niet teveel ZO worden... Ben wel benieuwd of dr vandaag iemand @ Mirns komt voor de icecheck Kan me haast niet voorstellen dat dr geen ijs ligt... vriest dr volgens Knmi al enkele dagen en nachten.. (licht, maartoch...)
|
|
|
McBridges
|
Voor mij wordt het ook zondag en misschien zaterdag als voetbal niet doorgaat............
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Voor mij wordt het ook zondag en misschien zaterdag als voetbal niet doorgaat............ Ik ben er zaterdag (morgen) en ben bang dat er zondag en maandag alweer te veel ijs zal liggen. Maar waar moeten we dan, met Oosten-wind, heen
|
|
|
Benjooh
|
Grunn Maarre... krijg het idee dat jullie dr van overtuigd zijn dat het 'water' nu nog wel vaarbaar is. Hier in Grunn ligt alles al dicht zowat
|
|
|
Idefixe
|
Oost is anders Enkhuizen => iets dieper water dus minder snel dichter dichtgevroren
|
|
|
Vinni
|
Vliegerweer geeft aan dat de temperatuur van het water nog steeds 1,9 graden is. Er ligt dus geen ijs Toen er nog wel ijs lag was de temperatuur eerst 0.4 en later -0,2. We hebben dus nog 1,5 graad te gaan, zal moeder natuur dat redden in 1 a 2 dagen? Ik denk van niet.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het ligt idd nog niet dicht. Vroeg in de ochtend ligt er op sommige stukjes een dun laagje ijs. Dat is tegen een uurtje of 10 dan weer weg. Ik denk dat we morgen nog prima kunnen varen maar zondag en maandag wordt het meer iets kouder en gaan we het misschien net niet redden. Morgen 18-20 knoop (koude wind)
|
|
|
Ruurd A
Geen avatar
|
ben er vanmiddag geweest rond een uurtje of 1, maar lag tot aan de zandbank dicht met hier en daar een wak... en gezien het feit dat het de komende nachten nog vriest, zal dit ook nog wel even zo blijven.
|
|
|
job
Geen avatar
|
Langbeest... Hoest met je rug dan? Je kan/mag dr weer mee varen?!
|
|
|
Langbeest
|
Langbeest... Hoest met je rug dan? Je kan/mag dr weer mee varen?!
Over 2 weken gaat het mes erin....... Tot die tijd MOET ik nog een paar keer varen. Waarschijnlijk 6 weken eruit met kiten
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga zoiezo niet, ik wacht nog wel even. Kan ik ook vast voor school wat in het voren maken.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ben er vanmiddag geweest rond een uurtje of 1, maar lag tot aan de zandbank dicht met hier en daar een wak... en gezien het feit dat het de komende nachten nog vriest, zal dit ook nog wel even zo blijven.
Bedoel je met zandbank het gedeelte waar het diepe water in ondiep overgaat
|
|
|
Ruurd A
Geen avatar
|
@ mini-me, ja, vanaf het strand tot het diepe water is ijs...:S
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ mini-me, ja, vanaf het strand tot het diepe water is ijs...:S
damn.... daar kan mijn droogpak ook niet tegenop Komende dagen gaat het alleen maar harder vriezen. FF kijken wat Enkhuizen/Medemblik doet en anders naar Terschilling
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zondag Enkhuizen maar nog nooit geweest WIE meer Ik ga morgen, zaterdag, richting Enkhuizen.
|
|
|
Nazar
|
@mini-me hoelaat ben je dan in Enkhuizen?! want ik ben ook van plan om te gaan kiten!
|
|
|