Kitesurftravel
Gast
|
Niet gek! Kan je nog hoger de lucht in! Gr Jeroen - Kitesurftravel.net
|
|
|
xray
|
Nog hoger?
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Kijk aan. Daar was mijn Raven 2 14 ook geploft. Ook bij het omdraaien... Naish kwaaltje blijkbaar
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ik heb ook hele goede ervaringen met Kubus....
En Ray, dacht dat je de Raaf III al had jo, nou dat wordt lachen....
|
|
|
xray
|
Had ze nog niet.... ben erg druk met een vrij rigoreuze verbouwing vandaar, tijdgebrek de komende maanden...
|
|
|
globe
|
ha-ha !
top geregeld Ray!
|
|
|
stefkiter
|
dat is wel mooie service ja ! top
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Raymond is gewoon een klant bij een kiteshop als ieder ander. Hier op Kitehigh haalt hij 3x per jaar een berichtje weg. Voor de rest werkt deze kerel hard heeft weinig tijd om te kiten.
Zou dat dan zoveel voordelen geven...........
Als je mijn postaantal ziet dan moet ik ze gratis krijgen...
Het lijkt wel alsof het een wereldwonder is dat Kubus goede service verleend. Kubus verkoopt als importeur de meeste kites in de Benelux, dus krijgen ze ook het meeste op hun dak qua schade gevallen, en tja, die gasten zijn niet gek daar en weten wanneer iets garantie is of niet.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Raymond is gewoon een klant bij een kiteshop als ieder ander. Hier op Kitehigh haalt hij 3x per jaar een berichtje weg. Voor de rest werkt deze kerel hard heeft weinig tijd om te kiten.
Het lijkt wel alsof het een wereldwonder is dat Kubus goede service verleend. Kubus verkoopt als importeur de meeste kites in de Benelux, dus krijgen ze ook het meeste op hun dak qua schade gevallen, en tja, die gasten zijn niet gek daar en weten wanneer iets garantie is of niet.
Prima.................vindt het een goede service, hoor alleen soms toch wel andere verhalen! Ik zeg alleen dat ik hoop dat iedereen deze service krijgt (waaronder ik zelf!!) mocht een kite van meer dan 1 jaar oud en na intensief gebruik uit elkaar klappen.
|
|
|
ARNIEEEE
Gast
|
JA ARNO JIJ WEL GRATIS MAAR JIJ HEBT OOK GEEN LEVEN IK ZIE DAT JE OM 3 UUR SNACHTS HET MEEST OP KITEHIGH ZIT IK WEET NIET MAAR DAN HEB IK WEL WAT BETERS TE DOEN!!!
|
|
|
ARNIEEE
Gast
|
BIJ STATISTIEKEN
|
|
|
slufterhufters.com
|
Kijk Arjan, vertellen ze je het hele verhaal met hun mogelijk garantie van hun kite. Zoals je weet is het mijn werk en ik maak de gekste dingen mee met klanten, ook ik heb genoeg ervaring opgebouwd om te zien of iets garantie is of niet.
Ik ben ook veel op het strand, en ik heb paar keer gezien dat iemand door eigen schuld schade kreeg, en dan doodleuk in de winkel komen met een ander verhaal.
Kubus is echt de rotste niet hoor, geloof me.
En als je na 1 jaar intensief gebruik iets krijgt aan je kite dan wordt het een moeilijk verhaal. Je kan zien aan een kite of die veel gebruikt is, en dan wordt garantie geven ook een ander verhaal.
Kubus kijkt heel goed na of ze garantie geven of niet.
En tja, als iemand geen garantie krijgt dan moet in veel gevallen de hele wereld het weten, Kubus in kwestie gaat niet op de forums mee discusseren.
Maar het blijft een moeilijk onderwerp, garantie of niet.
En idd, tegenwoordig mag je van geluk spreken als je een nieuwe kite krijgt bij garantie, maar dat geldt bij elk merk.
|
|
|
|
|
Lex
|
|
|
|
xray
|
vraag me af of ze dit bij iedereen zouden doen.Kubus weet wie jj bent en dat je veel post op kitehigh!! Daar heb ik zelf ook over nagedacht voordat ik het bericht heb geplaatst. Feit is echter dat ook ik een kite heb gehad (2 maanden oud) waar geen garantie op kwam en dat ook gewoon communiceer. Feit is ook dat ik best wel wat reviews heb geplaatst over meer merken dan alleen Naish en dat ondanks dat ik ermee vaar. Feit is ook dat ik nu goed ben geholpen en dat dat ook vermeld mag worden. Ik communiceer dus alles en dan is een voorkeursbehandeling niet echt nodig lijkt mij...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
vraag me af of ze dit bij iedereen zouden doen.Kubus weet wie jj bent en dat je veel post op kitehigh!! Daar heb ik zelf ook over nagedacht voordat ik het bericht heb geplaatst. Feit is echter dat ook ik een kite heb gehad (2 maanden oud) waar geen garantie op kwam en dat ook gewoon communiceer. Feit is ook dat ik best wel wat reviews heb geplaatst over meer merken dan alleen Naish en dat ondanks dat ik ermee vaar. Feit is ook dat ik nu goed ben geholpen en dat dat ook vermeld mag worden. Ik communiceer dus alles en dan is een voorkeursbehandeling niet echt nodig lijkt mij... wat ik al eerder zij, oke................... nu vindt ik het verhaal bijna helemaal kompleet maar wat je zegt over dat je meer merken test zegt niet zoveel want Kubus vertegenwoordigd niet alleen Naish maar ook North RRD enz. Maar echt een super service want die RavenII 12 was zeker een jaar oud en volgens mij al 11/2 jaar? Veel plezier met je RavenIII!!!!!!
|
|
|
xray
|
Yep, maar zoek maar eens verder, heb ook Gaastra gevaren en JN Prima Donna en Cabrinha en F-One....volgens mij allemaal niets met Kubus te maken
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Mmm, Kubus is je verbouwing aan het vertragen... Dat is nog eens service! Goed voor elkaar Ray!
|
|
|
xray
|
Erg he Mathieu? ;-)
|
|
|