|
Lex
|
zo nus is die laatste zin ook weg
|
|
|
D.D
|
Patrick SUKKEL je spoort niet! Ik snap ook wel waarom je nooit naar t strand gaat.. altijd op je gitaartje spelen.. En woensdag gaanw e echt vareng een gitaar spelen.. doe dat donderdag maar dan.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Patrick..!
|
Ja, donderdag 1 gaar optreden.. Maar beter zorg jij ervoor dat we wat vaker samen kunnen. Dan krijg ik miss de kans om het lekker onder de knie te krijgen..
|
|
|
Lex
|
je kon het toch al zei je ? (tong_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
Mijn kite is gvd nog steeds lek en heb geen plak setje
|
|
|
Patrick..!
|
Kon het ja, mat die mega groote deur.. Nu met dat andere boardje is het effe knokken..
Ik heb nog een fietsbanden zetje liggen, neem ik wel mee woensdag.. Zorg jij maar effe dat woetiie komt, Lex hoef je niet te vragen want die is toch gay, (sorry lex)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ey, gitaarspelen is toevallig wel erg relaxt ja! Gitaartje mee naar de waterkant zeg ik zeg je! :-) 't Is dat het niet prakties is om mee nemen maar af en toe lijkt me dat best wel lekker met een zonnetje erbij.
|
|
|
D.D
|
Ga toch kiten
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Kun je geen bar maken van een gitaar? Dan kun je kiten en spelen tegelijk! Moet niet al te moeilijk zijn!
|
|
|
*Maximus*
|
Mijn kite is gvd nog steeds lek en heb geen plak setje is je kite lek maarten ?? ps. PATRICK JE SPOORT NIET!!!
|
|
|
robin..
|
Als ik geen vervoer heb ga ik gitaar spelen Patrick ..! 9/11 zegt: Veel chiller dan dat gaare kitesurfen Lex zegt: Lex zegt: grapjas Patrick ..! 9/11 zegt: Patrick ..! 9/11 zegt: duidelijk van wel Patrick ..! 9/11 zegt: miss verkoop ik me zooi wel en koop ik een lekkere gitaar.. Gelijk goed doen dan he, effe een gitaar van 1600 scooren
|
|
|
D.D
|
Idd patrick, verkoop je kite troep maar! ga maar lekker gitaren! Ik wil je niet meer kennen! Homo...
|
|
|
Patrick..!
|
ajoh, je ziet me over 5 jaartjes wel op TMF..
|
|
|
D.D
|
ajoh, je ziet me over 5 jaartjes wel op TMF..
Dan zie jij mij op extreme of eurosport of een andere kite zender!
|
|
|
Lex
|
dan zie je Maarten bij PKRA TV !
|
|
|
Patrick..!
|
Wahaha, Nou als het nievo zo laag wordt dat Lex op PKRA te vinden is. Dan vreet ik me gitaar op.
|
|
|
Lex
|
Wie heeft het over Lex....leer jij nou maar hoogtelopen (tong_kitesmiley)
|
|
|
¦Tim¦
|
heel goed idee stoppen met kiten hebben wij meer ruimt
doen!
|
|
|
Patrick..!
|
Haha hoor die lex gaan dan.. Na 7x keer moet je niet zeiken
|
|
|
Lex
|
haphap.....
|
|
|
D.D
|
Patrick je bent gay, eet die gitaar maar op! P.s Lex en Patrick.. wel naar schoolfeest komen he schatjes (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Patrick..!
|
ik kom wel hoor, effe lekker kleine brugwubjes in hun kontje nemen.. Alleen jammer dat lex erniet bij is, die stribbelt niet tegen
|
|
|
D.D
|
ik kom wel hoor, effe lekker kleine brugwubjes in hun kontje nemen.. Alleen jammer dat lex erniet bij is, die stribbelt niet tegen Ghehe ja das waar lex is gay net als jij! want jij kite nooit meer...
|
|
|