Morres
|
uh, tja, goede vraag, ik heb ooit eens een productieboard met groene vinnen gezien, maar weet echt niet meer welke. Groen is volgens mij wel heel goed zichtbaar
|
|
|
Spoon
|
en het staat mooi op mn board! er zijn er een paar van prolimit bij een shop alleen staat daar weer een doodshoofd op.. als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel doodshoofden...
|
|
|
Morres
|
lol, maar als het epoxy groen is gemaakt kan je dat hoofd er gewoon afschuren
|
|
|
|
Spoon
|
ik heb net op de site gekeken en het was idd een groene vin.. ware het dat ze alleen maar de gele verkopen :S ik heb ze een mailtje gestuurd thnx aram en morres.. ow ps.. als mn vinnetjes 70 euro kosten dan ga ik het plaatje er toch niet af staan schuren?!
|
|
|
|
Lex
|
Als hij ergens een hekel aan heeft zijn het doodshoofden......lezen
|
|
|
Geen
|
ik haat ze ook, maar die vinnnen blijven toch echt groen hoor
|
|
|
Lex
|
en het staat mooi op mn board! er zijn er een paar van prolimit bij een shop alleen staat daar weer een doodshoofd op.. als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel doodshoofden... .....
|
|
|
|
Spoon
|
geeft niet hoor! bedankt iig voor het meedenken .. succes met je toets..
|
|
|
Elevation
|
koop een velletje 1000 waterproof erbij en schuur dat hoofd eraf.. dan ben je toch klaar ??
|
|
|
Marijn alias Vos
|
of gewoon kiten, die dingen zitten toch onder water
|
|
|
jeroen90
|
haal de vinnen die je nu hebt van je board. Koop een fluo groene spuitbus en spuiten maar.
|
|
|
rikdekker
|
en vaar 1 keer en je hebt weer je oude vinnen terug! goedzo! net als ik....haha:P
|
|
|
Sjemmel
|
Waarom schuren, maak van dat doodshoofd gewoon een mooi bloemetje
|
|
|
TtHoM@s
|
gewoon beetje opschuuren fluor groen spuitbustje halen (€ 5,-) en spuiten maar gewoon 1laag is genoeg, blijft er ongeveer 1 jaar opzitten
en als je niet zoveel door het zand vaart als mij wel langer
|
|
|
Geen
|
gewoon beetje opschuuren fluor groen spuitbustje halen (€ 5,-) en spuiten maar gewoon 1laag is genoeg, blijft er ongeveer 1 jaar opzitten
en als je niet zoveel door het zand vaart als mij wel langer
fluor groen dekt alleen niet zo goed:P heb ik bijmn oude board geprobeert, maar je bllijft spuiten de fluor kleur kwam er bij mij niet op, tone maar voor rood gekozen. dat bleek beter te zijn:P
|
|
|
spoetnik
|
Ik heb mijn vinnetjes fluor Oranje gespoten. Hier heb je eerste een speciale witte onderlaag vor. Hier overheen gaat de fluor oranje verf. Blijft best redelijk zitten.
|
|
|
TtHoM@s
|
hier mijn oranje vinne,... maar als groen niet blijkt te werken... helaas miss en anderkleurtje kiezen ik heb geen grond laag gebruikt ofzo zoals je ziet zijn ze een klein beetje versleten
|
|
|