ItsMe.Erik
|
vrijdag hoop ik ook echt van de party te zijn.... kap ik 12 uur met werken :Den vanaf dan zeker 1,5 maand geen avond werk Zoals het ernu voor staat ga ik vrijdag naar slufter of oostvoorne.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Kijk net op de windfinder superforecast, morgen 25 knopen!! (zeggen ze...)
Weet ik, daarom probeer ik vroeg in de middag te gaan. Hopen dat de windstroten niet te gortig worden, dan kan het nog een leuke sessie worden.
|
|
|
spoetnik
|
Vandaag, vanavond, nog iemand los op Scheef??
|
|
|
CHRIZZZZ
|
pfff kom net het autostrand afkruipen....
|
|
|
Frank77
|
Het was druk genoeg op scheef, Alleen jammer van die enorme stroming.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
We gaan het morgen nog eens proberen
|
|
|
NIELZZZZ
|
jo hoop morgen zeker water op te kunnen 1600 op scheef
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
De Scheef gangsters hebben zich zelf op oostvoorne uitgelaten, misschien morgen nog effe op Scheef.
|
|
|
spoetnik
|
twijfel. Nog even een ochtendsessie, of kakt de wind erg snel in....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
twijfel. Nog even een ochtendsessie, of kakt de wind erg snel in....
Als de wind niet inkakt nog een middag sessie, maar ben nog wel moe van zaterdag en zondag.
|
|
|
spoetnik
|
ochtend was top!! lekker rustig (met z'n 4-en) fijne wind (met de 9)
|
|
|
matta
|
Boys, eventjes een vraagje :-) Hoe druk is het op een vrijdag? We zitten te twijfelen tussen Scheveningen of Autostrand... Als het rustig is op Scheveningen dan doen we dat... Hoor het graag!
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
scheveningen is nooit echt heel erg druk, in tegenstelling tot het autostrand. in het weekend is scheef wel wat drukker maar dit hangt ook van de wind af... Ik weet niet waar je vandaan komt, maar scheveningen is top als je dichtbij woont. Veel beter dan autostrand waar je dat eind moet lopen, op de schuine weg omhoog op de dijk achter het jumpteam is het gratis parkeren niet eens 30m van het strand vandaan.
|
|
|
NIELZZZZ
|
scheveningen ligt er aan welke windrichting er staat,met nw is het heel snel al druk en vooral als eb is omdat niemand voorbij de strekdammen komt. met zuid west is vaak weer heel druk omdat er dan ook veel windsurfers zijn. sommige dagen kan ook lekker rustig zijn,doordeweeks voor 4/5 uur,dat scheelt wel heel veel. auto kan je ook parkeren in de haven,op de heuvel is heel slecht voor je auto en de handrem kan je beter niet doen
|
|
|
spoetnik
|
Parkeren voor de vuurtoren is idd af te raden!!
Scheveningen vindt ik vaak wel erg druk. Zeker met pal aanlandig, dan zit iedereen op dezelfde 5 meter te klooien. Vrijdag is, van de doordeweekse dagen, wel de drukste dag denk ik. Als het windstil is, dan is het lekker rustig!!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik zou in hoek van holland parkeren en dan ff downwinderen naar scheef, scheelt een hoop gezeik met parkeren idd....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Als je toch met die downwinder bezig bent kun je gelijk door naar zandvoort. Heb je ook minder last van de strekkerdammen.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
voor de rest ben je van harte welkom hoor ...
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
vandaag weer super daggie gehad op scheef,wel 3 dikke sneeen in me hand van me boardje...maarja kan er niet van over klagen zo lekker was het. zaterdag in de ochtend nog vrijwilligers???
|
|
|
CHRIZZZZ
|
is goed gelukt zaterdag in de ochtend, haha.... Zondag boarden was ook al zo vet, had toch nog een behoorlijke .... na een feestje...
Maar donderdag for sure??? Ziet er lekker uit, gaat ik ff proberen wat uurtjes over te werken
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja inderdaad dat was lekker gelukt,zaterdag ochtend vroeg maarja als je dat afspraakt op vrijdag om een uur of twaalf savonds,met een laag bacardi in de buik denk je dat alles kan maar dan de ochtend erna om half 9 je wekker zetten,nee dat overleef je niet ,en vooral niet als je medekiter met een wisky buik op ze bed ligt . en zondag is het er niet van gekomen nee.. donderdag zeker beulen denk uur of 2 op scheef te zijn,tja chrizz en je moet komen want heb je 9 nog en ga vrijdag ochtend op vakantie voor een week ,dus wil je niet verdrietig maken dat je dan een week geen kite heb
|
|
|
spoetnik
|
Donderdag ga ik in de ochtend even kiten. Misschien later op de dag nog een sessie. 's ochtends lijkt het nog even droog te zijn, en hard te waaien! 10 uur hoog water!
|
|
|