Geronimo79
|
Hey, laat even weten of je die dingen gaat inkopen. Wil er wel één! Mag je mij wel voor één opschrijven, 300 voor kite met lijnen, is niet duur. Al is een gaastra vision 12 2005 voor 375 ook niet duur. Zit alleen geen bar bij.
Wat kost een c kite van die tecky gasten? Is dat nog goedkoper.
Zijn er nog mogelijkheden met kleur? Heb de site even zitten bekijken, kon alleen geen prijzen vinden.
|
|
|
boeki
Logs: 0 | 18 uur
|
shipping cost vanuit china met dhl of fedex is al 180 dollar voor een kite met bar en lijnen
plus de douane wil nog 19 % btw over het bedrag incl shipping cost. tevens moet er 2,7 procent import heffing worden betaald.
dus wel goed kijken wat het uiteindelijke bedrag wordt
|
|
|
VincentC
|
Jeroen heeft al contact met het bedrijf gehad en ik ben ook druk bezig, dus voor meer informatie over prijzen en hopelijk binnenkort ook over leveren zijn Jeroen ( Jeroen__90@hotmail.com ) en Vincent ( Vincentjuh1@hotmail.com ) toe te voegen op msn of te mailen.
|
|
|
Joop_XL
|
KIjk maar naar monkey kites, is ook niks geworden. hoewel 't niet eens zo slecht was.
G-dam rider, ik ben het met je eens dat het allemaal niet zo lekker liep, en binnen het bedrijf zelf moeten ook nog wat dingen veranderen maar om nu te zeggen dat het niks is geworden. Het gaat allemaal niet zoals wij dat zouden willen, veel te traag, geen marketing, maar zo will monkey kites het. Heel langzaam opbouwen, geen bla bla en over de top marketing (hebben ze trouwens het geld ook niet voor ) Volgende maand staat er in een Duits kitesurf blad een uitgebreide test van de Griffin, ik heb zelf nog niet met deze kite gevaren maar ik hoor er alleen maar positive berichten over. Ik denk dat (ik heb deze kite nog nooit gezien) de kwaliteit van deze Tekky kite wel ook is. De beruchte Chenn China fabriek maakt inmiddels al weer een jaar of 5 kites, en voor een steeds grotere groep merken. Al doende leert men. Maar wat altijd blijft eerst zelf testen, of testen van andere lezen al oe wel deze niet altijd objectief zijn. Zelfs niet in een kite blad !
|
|
|
|
michiel v geel
|
hoe heetje dat merk ook al weer die die hele platte bow had gemaakt met een even aantal struts die heb ik 1x gezien in france ik weet er niet veel vanaf maar dat ding zag er erg net uit en die man vertelde dat hij hem al vele ge/misbruikt had
|
|
|
hagaer
|
prijs c-shaped en waar te testen ?
|
|
|
jeroen90
Gast
|
nog niet te testen binnenkort waarschijnlijk wel nog niet allemaal helemaal zeker
|
|
|
|
jeroen90
Gast
|
ja net nieuwe foto's toegevoegt
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
KIjk maar naar monkey kites, is ook niks geworden. hoewel 't niet eens zo slecht was.
G-dam rider, ik ben het met je eens dat het allemaal niet zo lekker liep, en binnen het bedrijf zelf moeten ook nog wat dingen veranderen maar om nu te zeggen dat het niks is geworden. Het gaat allemaal niet zoals wij dat zouden willen, veel te traag, geen marketing, maar zo will monkey kites het. Heel langzaam opbouwen, geen bla bla en over de top marketing (hebben ze trouwens het geld ook niet voor ) Volgende maand staat er in een Duits kitesurf blad een uitgebreide test van de Griffin, ik heb zelf nog niet met deze kite gevaren maar ik hoor er alleen maar positive berichten over. Ik denk dat (ik heb deze kite nog nooit gezien) de kwaliteit van deze Tekky kite wel ook is. De beruchte Chenn China fabriek maakt inmiddels al weer een jaar of 5 kites, en voor een steeds grotere groep merken. Al doende leert men. Maar wat altijd blijft eerst zelf testen, of testen van andere lezen al oe wel deze niet altijd objectief zijn. Zelfs niet in een kite blad ! dus G-dam rider heeft tog gelijk... het is niks geworden!
|
|
|
lennart
|
maar ze zien er wel goed uit vind ik maar 300 euro kan haast niet man :|
|
|
|
Tom
|
maar ze zien er wel goed uit vind ik maar 300 euro kan haast niet man :|
haha dat kunnen ze allemaal !! research kosten bij dit merk is zowat 0 materiaal kost geen flikker en een paar naaiende chineze al helemaal niks, geloof me als ik zeg dat dit gewoon minimaal 3x over de kop gaat
|
|
|
Joop_XL
|
dus G-dam rider heeft tog gelijk... het is niks geworden!
Hoi Glenn, hij heeft gelijk, alleen ik heb ze nog niet helemaal afgeschreven. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar ze doen alles net anders als de andere merken. Het zijn echte NERDS op kite design gebied, alleen marketing hebben ze nog nooit van gehoord. Kijk maars eens naar deze foto's Dit zegt genoeg, vooral die gast die de kite omhoog houdt , en dan die LE design
|
|
|
Wouter
|
gasten, punt1. verzendkosten punt2 nederlandse overheid (BTW + invoerrechten) punt3 garantie/service/backup in NL (lol) Veel plezier!!! PS: die monkey gast rockt!! wat een dude. Hij rijdt vast rond in dat bespoilerde astraatje. Ik denk wel dat de Naaiers van monkey teveel hebben geblowed aan de LE te zien. Dat slijt natuurlijk als een gek.
|
|
|
efgeha
|
LE design lijkt o.a. op die van Slingshot die onlangs hier voorbij kwam.....
|
|
|
wouterb
|
Deze LE-vorm zou de turbulentie op het doek verminderen
|
|
|
lennart
|
gasten, punt1. verzendkosten punt2 nederlandse overheid (BTW + invoerrechten) punt3 garantie/service/backup in NL (lol) Veel plezier!!! PS: die monkey gast rockt!! wat een dude. Hij rijdt vast rond in dat bespoilerde astraatje. Ik denk wel dat de Naaiers van monkey teveel hebben geblowed aan de LE te zien. Dat slijt natuurlijk als een gek. ik geef je helemaal gelijk hoor maar het is altijd leuk om eeen beetje ergens over te praten wat tog onmogelijk is
|
|
|
Mitchel_12000 ofline
Gast
|
Wat voor kite is het, hij lijkt verdacht veel op de instinct van ozone. Aan de bar te zien is het een 5de lijn opzet. Dus is het een bridled kite of een 5de lijne kite?
|
|
|
|
boeki
Logs: 0 | 18 uur
|
oke on topic, waar koop ik nu, tegen welke totaal prijs een bow kite van tekky kites incl bar en lijnen. incl shipping cost, btw en import heffing????? maw bij mij thuis in het handje afgehandeld
|
|
|
Maurits
|
Volgens mij zijn het gewoon allemaal gasten met een uit de hand gelopen hobby die wat bij proberen te verdienen, en er zelf niet te elegant uit zien.
|
|
|
Geronimo79
|
Nou ik ben erg benieuwd, als zo'n kite idd zo'n 300 met bar gaat kosten, ben ik best bereid dat te proberen. Ik ben toch maar een beginner, en ik merk toch niet of het top is of niet... En of ik nu een nieuwe kite koop voor 300 of een oude 2e hands voor 400 of 500 die misschien nog wel achterhaalder en in een veel slechtere staat dan een nieuwe misschien niet het allerbeste tekky kite...
En dat is dus nog maar de vraag, die bow kites zien er erg goed uit, ben wel bereid het te proberen. Doe mij maar zo'n oranje bow kite!!
Wat betreft die monkey kites..... GAAF!!!! kost et? kan je het überhaubt nog krijgen? VERTEL JOOP!
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
euh bow kite met 5e lijn??
sow jij loopt achter zeker?? brrr
|
|
|