/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
...of liep jouw hond los? Dan wordt t nl moeilijk iets te verhalen  ...tenzij t weer een vrije uitloopzone was, dan wordt t weer een ander verhaal en moeilijker 
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Weet iemand trouwens of het Ijsselmeer nog een beetje open ligt? Komt een lekker windje aan morgen en zaterdag volgens de Windfinder!
|
|
|
Tim_GTS5

|
Niet verstandig Jannis ga gewoon snowkiten en niet bevriezen halverwege je rakje 
|
|
|
@LaurenS

|
Weet iemand trouwens of het Ijsselmeer nog een beetje open ligt? Komt een lekker windje aan morgen en zaterdag volgens de Windfinder!
Grapjas  ,is een geintje mag ik hopen  ..of ben je echt zo slim 
|
|
|
jantjuuh

|
Haha, gewoon skikleding onder dat droogpak en gaan ofnie? Kan altijd nog de auto in duiken als het koud wordt  Moet minstens nog een keer gevaren hebben dat er vanalles vast blijft vriezen  Maar ik ben wel serieus over dat varen ja  Snowkiten heb ik nog mn twijfels bij, wil nog wel ff mn snowboard netjes houden tot na de Feldberg. Of tenzij iemand er 1 voor mij heeft die ik af mag raggen? dan wil ik nog wel snowkiten 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Jannis, die paar krasjes kun jij toch zelf thuis ff bijwerken... bramen en waxen en klaar is klara 
|
|
|
franco

|
even iets over na te denken  als het onder O is kunnen jouw safety's wel eens bevriesen  en als er dan een keer wat is, dan heb je wel een probleem.  en in de sneeuw kan dit dus ook voorkomen, denk aan sneeuw in je safety's! kan door de wind ook bevriezen, wil natuurlijk de pret niet drukken, maar men moet hier wel bij stil staan.  EN ZO IS HET MAAR NET 
|
|
|
Giertje

|
Gisteren was er een vraag op het forum om twee kitefilmjes die opgenomen waren in Portugal er staan een aantal gasten op die vroeger veel op schell kiten. Ze zijn in Dropbox geplaatst maar ik was te laat om ze op te slaan. Weer iemand waar ik ze alsnog kan vinden? 
|
|
|
|
Giertje

|
Niels bedankt. Ik ben weer wakker. 
|
|
|
|
robbertvandermeer

|
Komt zeker een lekker windje aan Jantjuuh, misschien ga ik wel mee ijskiten.. :-) Of toch maar snowkiten..
|
|
|
franco

|
Hee ger dat klopt ik dacht al bekende kop die breje
|
|
|
jantjuuh

|
Komt zeker een lekker windje aan Jantjuuh, misschien ga ik wel mee ijskiten.. :-) Of toch maar snowkiten..
Maar ffkes aankijken! Ben vanaf morgen en het hele weekend vrij dus als er nog ff op het water geboard kan worden is dat wel lekker! Weer een keer wat anders dan kiten met 20 graden  Owja Franco, en wat de bevroren safety betreft... extra risico'tje  maar ik ben me ervan bewust 
|
|
|
Giertje

|
Je komt ze niet vaak tegen die kiters die suicidaal zijn. Nou janthuuh veel sukses morgen. het beste gaat het gewoon in je wetsuit. 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Ben je wel helemaal lekker jannis? Het vriest en jij wil 't water in, veel plezier 
|
|
|
jantjuuh

|
Moet alleen nog iemand hebben die net zo gek is, ga niet in mn 1tje kiten  En daarbij, kheb al sinds 31 december niet meer gekite  op het water dan 
|
|
|
|
robbertvandermeer

|
Kijk het morgen even aan, misschien ga ik wel even snowkiten of schaatsen..
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
Ik denk dat ik vandaag bij zandmotor bij Scheveningen ga kijken, aan het einde van het weggetje bij de rotonde parkeren, is volgens mij gratis. Daar is redelijk de ruimte op het strand en er ligt als het een beetje meezit best wel een laagje sneeuw. Veel plezier allemaal met sneeuw en ijs!
|
|
|
|
Giertje

|
Richard, Dat waren nog echte mannen en die stapten gewoon in de auto en reden daar in een ruk heen. 
|
|
|
jantjuuh

|
Waar wil je gaan kiten?
Waar er wind is en je nog fatsoenlijk een kite op kan laten! Nog ideeen?
|
|
|
wokmonster

|
Nee nog niet, laat maar weten als je gaat
|
|
|