plaaggeest
|
ik neem voortaan wel een kluis mee naar het autostrand! jezus wat word er veel gejat!!! balen man voor je!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zo wordt het er niet leuker op.
Ik hoop dat je je spullen terug krijgt
|
|
|
Tom
|
Er word gewoon echt t e v e e l gejat!!!!!!! Neer hakke die lui (angry_kitesmiley) succes ..
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Ik vervoer me kites nu in bolderkar het autostrand op. Word tijd voor een deksel met hangslot. Wieltjes eronderuit in de bolderkar deksel erop slotje erop.. Misschien hout dat ze tegen
|
|
|
Passie
|
Joost.. Ik denk dat dat ook maar het beste wordt.. Lijken net bendes he.. Altijd wordt daar wel wat gestolen..
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Dat kiteboardje hoeft niet eens gestolen te zijn, kan maar zo dat die daar nog ergens rond drijft of dat iemand zag dat er niemand bij was, en dat het boardje redelijk ver af was gedreven en hem toen maar voor de zeker heid mee heeft genomen/ergens heeft neer gelegt...
Maar toch klote!!!
Ook raar dat je trapeze weg is, dan zou het haast wel iemand die ook kitesurft moeten zijn...
Ik neem in ieder geval niet meer mee dan nodig is, altijd maar een kite... En nu blijf ik ook altijd bij mijn spulletjes, pffft....
|
|
|
robster
Gast
|
2 weken geleden is mijn boardje (splinternieuw ) ook " verdwenen" op autoplaya.
|
|
|
KiteDemon
|
Playa blijft erg gevoelig voor rovers!! Shoppen ze niet op de parkeerplaats dan shoppen ze wel op het strand terwijl jij op het water staat. Het roversparadijs is geopend bij de sluiting van playa.
|
|
|
Bodhi
|
Wij zitten altijd wat verder op (dat zandbankje halverwege) en hebben nog nooit last gehad van diefstal. Ook is daar wel een goed toezicht doordat je vrij snel aanspraak maakt met iedereen daar. Hierdoor wordt er (hopelijk) wat meer op je spullen gelet. Misschien een optie?
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Je moet ook erg oppassen met de scholen daar. Laatst zag ik ze ook al een keer met mijn pomp weg lopen. Gebeurt niet express, maar wel vervelend als je het niet zou zien. Merk daarom altijd al je spullen. Want de scholen nemen alles mee wat los ligt en waar naish op staat.
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Hey Jan, had je je trapeze op het strand laten liggen of zo dat die gejat is? En hoe ben je je board verloren dan? Het is aanlandinge wind, dus je zou zeggen dat alles wat drijft aanspoelt?
|
|
|
bolke007
Gast
|
er word daar wel erg veel gejat.............waarom liggen jullie niet eens wat lok materiaal neer zoals een board bv, en dan van afstand in de gaten houden met een groepje, of er iemand is die het board probeerd mee te nemen, en dan met z'n allen er op af...........!!!!
Moet een keer gebeurd zijn met dat gejat van andersmans spullen!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hoe verkloot je de beste kitespot van Nederland? De sluiting van Oostvoorne is de handleiding hiervoor (angry_kitesmiley)
|
|
|
maarten_schepers
|
@bolke007: Misschien moeten we er een touwtje aan vastknopen, kun je hem net voor z'n neus wegtrekken
|
|
|
Tjarlie
Geen avatar
|
@Maarten:Hahaha...
Eigenlijk is de beste oplossing om als je met meerdere mensen bent er voor te zorgen dat er altijd iemand bij [of in de buurt] van de spullen blijft... In de praktijk is dit alleen niet tof... bij goede wind wil iedereen bij aankomst _direct_ het water op... Om er de komende paar uur ook niet meer van af te komen... Gelukkig is er bij ons nog nooit wat gejat, maar het wordt wel steeds minder relaxed om je spullen te laten liggen...
|
|
|
jeroen90
Gast
|
er word gewoon te veel gejat we moeten echt wat verzinnen
die van maarten is echt goed hahaha
|
|
|
walker
|
Ik ben een "kist" aan het maken, volgens het bolderkar princiepe. Maar dan met afsluitbare deksel en afneembare wielen. De kist heeft precies de afmeting dat ie zonder wielen achter in mijn stationwagen past. Kom ik op het parkeerterrein, kist er uit, wielen eronder (zeer eenvoudig eronder klikken) touw om te trekken en lopen maar.
Op het strand spullen die ik nodig heb eruit, alle kleding enz. in de kist wielen er onderuit en ook in de kist. HANGSLOT erop, sleutel om mijn nek onder mijn wetsuite. En klaar is kees.
Zal foto's en produktie kosten plaatsen zodra ik die heb.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hey Jan, had je je trapeze op het strand laten liggen of zo dat die gejat is? En hoe ben je je board verloren dan? Het is aanlandinge wind, dus je zou zeggen dat alles wat drijft aanspoelt?
Ik merk als je je board verliest het vaak op de plek blijft drijven waar je het verloren hebt. Maar richting strand drijven ho maar. Het beste lijkt mij dat de ervaren kiters even het bordje pakken en naar de kant brengen, dan kan de onervaren kiter zich naar het strand sleuren en verder gaan. Je ziet vaak wie geen bordje meer heeft. Ik ben nog niet zo'n goede kiter maar ik probeer het wel als ik een bordje ver weg zie drijven. En zo vaak komt het niet voor. Een kleine moeite en een groot plezier.
|
|
|
Tjarda
Gast
|
Ik ben een "kist" aan het maken, volgens het bolderkar princiepe. Maar dan met afsluitbare deksel en afneembare wielen. De kist heeft precies de afmeting dat ie zonder wielen achter in mijn stationwagen past. Kom ik op het parkeerterrein, kist er uit, wielen eronder (zeer eenvoudig eronder klikken) touw om te trekken en lopen maar.
Op het strand spullen die ik nodig heb eruit, alle kleding enz. in de kist wielen er onderuit en ook in de kist. HANGSLOT erop, sleutel om mijn nek onder mijn wetsuite. En klaar is kees.
Zal foto's en produktie kosten plaatsen zodra ik die heb.
Dat zou echt Super zijn! En wel er allemaal bovenop springen als we ooit iemand zien sjouwen met zo'n kist zonder dat de wielen eronder zitten he? Maar serieus: wel echt een goed idee!
|
|
|