jetzu
|
@ Jacobus met deze temperaturen kun je idd erg lekker afkoelen.
@ Zarda heb je je nieuwe vegas al binnen? Wil hem ook wel graag testen namelijk.
|
|
|
Gj
|
ik wel buelen en nu echt de eerst HP's pakken!
|
|
|
big_ben_lair
|
mirns maar ff totaal onveilig maken!!!!
|
|
|
Jordi_1990
|
als ik er ben gegarandeerde onveiligheid:D hehe
|
|
|
Gj
|
Mirns lijkt me top.. echt ff los .. nieto p stap niet zuipen. gewoon beulen Thee mee of een soepie chilll.!
|
|
|
kitewouter
|
Zondag redbull knockout scheveningen! en mss ff varen daar;)
|
|
|
zarda
|
Ja hij is binnen en zondag is er wind voor, dus ik ga hem even varen en afstellen.
|
|
|
Jordi_1990
|
met wie mag ik mee? ik heb er zin in!
|
|
|
jetzu
|
Ben benieuwd, Wat vond je van de 2008 vergeleken met de 2006? En hoelang heb je hem getest?
|
|
|
jetzu
|
Hopen dat het zondag nog een beetje harder gaat waaien...
|
|
|
Jacobus
|
Ja, dat hoop ik ook, zakt al weer behoorlijk onderuit....
|
|
|
|
zarda
|
Ben benieuwd, Wat vond je van de 2008 vergeleken met de 2006? En hoelang heb je hem getest?
Half uurtje gevaren en hij heeft meer lift, pop, bardruk hetzelfde en minder hangtime + hardere landingen, maar wel meer pull in kiteloops en hij gaat na een loop heel mooi omhoog wat een zachte landing geeft, hij zet je neer alsof je een koning bent bij loops dan.
|
|
|
Gertjan
|
@ Zarda heb je je nieuwe vegas al binnen? Wil hem ook wel graag testen namelijk.
Als je geld over hebt Jetzu mag je mij ook wel een Waroo pro 7m doen. Je klaagt bij de 2006 al over een veel te harde landing dus laat 2008 dan helemaal maar zitten. En die kiteloopjes zijn we toch te oud en te benauwd voor.
|
|
|
jetzu
|
Die vegas stond toen niet goed afgesteld daardoor verloor hij te snel druk na een sprong. Je kan ook gewoon een 2007 waroo kopen die zijn nu wel erg goedkoop. En ik denk dat ik mijn waroo binnenkort om ga bouwen naar 5 lijns voor safety.
En die kiteloops die komen echt nog wel. Alleen nog even kijken waneer.
|
|
|
Jordi_1990
|
met wie o wie mag ik mee?
|
|
|
double_s
|
voor mij dit jaar niet meer het water op zit druk in de verhuizing en als dat klaar is is het mij denk ik te koud dus heb me spullies moo schoon opgeborgen nu. iedereen die nog wel gaat veel suc6. @jordi volgens mij mag je met niemand mee....
|
|
|
skyhigh as a
|
kituhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! (bazuin_kitesmiley)mietje en jij ook BRAMME hahaha 5/3tje aan en knalluh alleen nog wat meer wind afz: BIGAIR HANGTIME PILOOT
|
|
|
Bram Wilbrink
|
helemaal gelijk rico chip knip
ik lag gewoon nog te pitten man.. bleek roode oogjes enzooo fff vind het zelf ook belachelijk laf... hoop dat jullie mooie dag gehad hebben.. zal wel denk k !! tot guaw
|
|
|
Gertjan
|
Ben of Peter
Graag even de prijslijst van Dakhla naar mij sturen. Zie het ook wel zitten, wie nog meer?
geluk
|
|
|
Jacobus
|
Ik ga al vanaf 22 feb - 07 maart!!!!!!!!
|
|
|
Jimmy
|
To maar weer Jakob. Ik ga van 3 februari t/m 2 augustus naar St. Maarten!!!!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Beterrr iedereen gaat weg, lekker rustig in noordnederland dan ja ghehehehhe Altijd het positieve ervanin zien hè. veel plezier alvast jongens.
|
|
|
|