Idefixe
|
morgen vrij. Ben benieuwd wat er aan het einde van de ochtend gaat gebeuren......
WIND: Zuidoost tot zuid 5-10 kn,langs de kust en boven het IJsselmeer 10-15 kn. Aan het einde van de ochtend ruimend naar zuid tot zuidwest en enkele kn toenemend.
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als er maar beetje zuid in de wind blijft zitten dan ben ik er donderdag bij. 22-28 knp....Yes!!
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
present!!!
ligt er geen ijs meer? hier in de polder liggen sommige slootjes dicht....
|
|
|
|
mart
|
Morgen da by vandaag was rond 16.00pas lekker
|
|
|
|
Rol@nd
|
Morgen ongeveer tien uur aanwezig!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik kan woensdag niet vrij krijgen hebben het te druk dus ik moet hopen op het weekend om ff te knallen
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
K lompen U it T rekken, wel vrij maar geen vervoer. Vrouw heeft de auto nodig 'damned' dat heb ik weer.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
K lompen U it T rekken, wel vrij maar geen vervoer. Vrouw heeft de auto nodig 'damned' dat heb ik weer. Koop dan een fiets of brommer voor je vrouw heb jij de auto. Ik rij vandaag maar naar Workum. Mij iets te veel west in de wind voor Mirns. Ben er tegen half dos mmm twijfel twijfel..workum /mrins...Ik kijk wel bij de rontonde van Joure wat ik doe. Denk toch maar naar mijn favo spotje Mirns ondanks dat hij in de middag pal West is.
|
|
|
martimor
|
Wij gaan richting workum nu...
|
|
|
PieNO
|
Wij gaan richting workum nu...
Oké rij ik er ook heen..half twee ben ik er
|
|
|
VincentC
|
Morgenmiddag Wijk bij de bunker, it's gonna be off the hook!
|
|
|
KappuhH
|
Morgen present.
Zaterdag ziet er wel heel erg nice uit. Wind en 12 graden! Weer zonder handschoentjes varen?
|
|
|
PieNO
|
Morgen present.
Zaterdag ziet er wel heel erg nice uit. Wind en 12 graden! Weer zonder handschoentjes varen?
Zonder handschoentjes forget it. Vandaag op Workum geweest en luchttemp was 8 gr maar het water is nog steeds fucking koud. Workum vandaag was top 19-22 knots. De zandbank was 300-400 lang en met die westenwind ontiegelijk vlak water net achter de zandbank. Ben nog nooit zo hard gegaan met kiten. Opeens hoorde ik een harde iknal. Bleek dat ik door de geluidsbariere was gegaan.
|
|
|
klaas
Geen avatar
|
workum nog zonder parkeer geld? (winter zeizoen) ik twijfel voor morgen, kan half 4 bij mirns of workum zijn! meer mensen?
|
|
|
|
PieNO
|
Hoorde je die knal helemaal in drachten? kan je nagaan hoe hard die in Workum was. Mijn oren piepen er nog steeds van. Op de terugweg zag ik ook de kerktoren van Workum op de stoep liggen. Zou toch niet van die knal zijn gekomen.
|
|
|
|
Vinni
|
Zijn er vrijdag nog strijders aanwezig? Ben de hele dag vrij dus dacht er mooi vroeg te zijn ivm de wind.
|
|
|
Goonie
|
Zeker vinni... Ik wel tenminste... Zit nu nog in Bayeren en vanavond rij ik naar huis en dan morgen vroeg opstaan en dan een uur of 9 het water op hoop ik
|
|
|