Trapeze van Decathlon

Joosttt

Geen avatar

Mei 17, 2007, 01:44:06
edit2Rapporteer  
Weet iemand of dit wat is:

http://www.decathlon.nl/NL/Product_arborescence/watersports/surf-sports/kitesurf/kitesurf-parts/product_6371072/index.html

Er staat niet al te veel info bij en de foto's zijn van zowel tribord als naish trapezes. Misschien dat er iemand is die deze dingen al gezien heeft.

Marten

Antwoord #1 Mei 17, 2007, 02:51:58
edit2Rapporteer  
ik heb nog een cabrinha waist trapeze voor je.
maatje s valt als een m uit.

50 euro
ik geloof niet dat die trapeze van decathlon het lang gaat houden.
Nino

Antwoord #2 Mei 17, 2007, 03:06:09
edit2Rapporteer  
Ben ik het niet mee eens. Ik heb nog nooit iets slechts gekocht van Decathlon. Wel goedkoop ja.
torchjelle

Antwoord #3 Mei 17, 2007, 04:08:43
edit2Rapporteer  
die trapeze zit niet slecht heb er zelf ook 1
Garmt

Antwoord #4 Mei 17, 2007, 04:38:35
edit2Rapporteer  
Wat wel erg apart is, is dat 2 van de 3 foto's die bij die trapeze staan gewoon van Naish zijn (je kunt zelfs het merkje nog zien).

Verder heb ik ook wel eens wat bij Decathlon gekocht, en 't is prima spul. Niet zo megadoordacht als de allernieuwste spullen van een topmerk, maar echt prima waar voor 't geld.
Merc
Gast
Antwoord #5 Mei 17, 2007, 05:07:01
edit2Rapporteer  
Er komt wel meer uit een fabriek, passen en oordelen hoe hij zit. Kijk bv alleen al naar de kitelease. Hetzelfde alleen staat er op de een naish en op de ander best.

@ Maarten, hij vraagt om een mening en niet om een product aan gesmeerd te krijden.
*Maximus*

Antwoord #6 Mei 17, 2007, 05:17:42
edit2Rapporteer  
ik heb ook al aantal spullen bij decathlon gekocht en heb er geen problemen mee gehad, plus als hij kapot gaat doen ze er toch niet moeilijk over om hem terug te nemen (want ze weten er niet zo veel van).
Joosttt

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 17, 2007, 16:48:48
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties. Als ik zo de reacties lees begrijp ik dat het waarschijnlijk geen slecht product is, maar niet bepaald top of the range. Op zich prima voor mij om te beginnen, dus ik denk dat ik maar eens langs ga om te passen.

@Maarten, thanks voor je aanbod, maar ik heb meer een maatje L
mightymark

Geen avatar

Antwoord #8 Mei 17, 2007, 17:43:19
edit2Rapporteer  
hee bedankt ik zal binnekort ook eens in Antwerpen kijken aangezien ik daar toch zon tent ga kopen die je in een aantal seconden opgezet hebt...http://www.decathlon.be/NL/Product_arborescence/mountain/hiking/hiking-tents/touring-tents/index.html
meestal is de prijs/kwaliteit bovengemiddeld bij Decathlon! ze hebben prul maar dan betaal je ook nul comma nul.
Denk dat je deze trapeze kunt vergelijken met een overjarig model alleen wel met garantie! Dus goed passen en alles controleren en anders toch maar iets meer betalen.
FrankP

Antwoord #9 Mei 17, 2007, 18:57:44
edit2Rapporteer  
Als je lang en dun bent is het in ieder geval geen goede keuze, koop dan een goed aansluitende trapeze van een gerenomeerd kiteboardmerk.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.