Mark-Fizzer
|
Sterkte ermee!!!!
en voortaan gewoon weer je helm op hè haha ;-)
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Je hebt wel je eerste kiteloop-faceoff gestickt. Sorry, een beetje lauwtjes, ik weet het..
|
|
|
dennis82
|
Tja als je had gezien hoe ik het water uitkwam was het idd bijna face off gelukkig zijn er nog goeie artsen!!!
|
|
|
Passie
|
Foootoo fooootooo foootooo
|
|
|
Jolien.
|
Jaaa we willen fotos!
|
|
|
nlkiter
|
Respect voor die dame met haar roze BEST (waroo?) 10 (was jij dat Joo.lien, gezien de foto bij je naam?) die achterin goed bezig was met een paar top sprongen, en voor de safety met een helm vaart in dezelfde kleur, respect respect !
|
|
|
Nick van Kampen
|
Tja... Hoelaat was dat die klapper, die je had gemaakt ? Heb wel iemand zien drijven namelijk... vaarde je met een Torch 07 ?
|
|
|
Lambert
|
Jeetje, dat is schrikken! Ik was er ook aan het kiten, maar heb niets gemerkt. Hoe laat was het? (sorry dat ik zo nieuwsgierig ben : ). Inderdaad, vorig jaar was het helemaal in om met een helm te varen, en dit jaar lijkt dat meer voor mietjes te zijn, maar misschien zijn dat wel slimme mietjes. Anyway, beterschap en tot over 2 weken! groeten, Bert
|
|
|
nlkiter
|
Volgens mij iets tussen 10 - 12
|
|
|
dennis82
|
Was al na 12 uur en neej ik had geen torch 7 maar een 10 en ik ga geen foto posten lijkt me geen goed idee..
|
|
|
robin..
|
Was al na 12 uur en neej ik had geen torch 7 maar een 10 zal morgen een foto op deze forum posten
volgens mij bedoelt hii torch 2007 maar sterkte
|
|
|
|
Spikey
|
mooi dat het snel weer goed komt, was wel ff schrikken. Heb wat nasty cuts gezien, maar deze was wel erg trickie ....
Ps maatje heet Daan ;-)
|
|
|
Spikey
|
ps ...foto ....wil je niet en ik hoop dat ie er ook niet komt
|
|
|
dennis82
|
En daarna werd ik goed geholpen door een paar medekiters (spike en maat) en nog wat omstanders.. Echt bedankt !! GOEIE ZAAK !!!!!!! Idd was zeker een goeie zaak was er erg blij mee .. Al mn gear was in gepakt en naar mn wagentje gebracht dus was zekerss relaxt!!
|
|
|
daanbanaan
|
he kerel, goed dat het met een sisser is afgelopen, wond zag er ook misselijkmakend uit vond ik.... ff 2 weekies uit de roulatie en dan weer knallen
sterkte dude,
daan.
|
|
|
dennis82
|
ps ...foto ....wil je niet en ik hoop dat ie er ook niet komt
Heb er ook goed over nagedacht en het zoeu idd niet zo'n goed idee zijn om een foto te posten dus die gaat ook zeker niet komen kerel!! Erg bedankt nog voor je hulp en ken je je maat Daan ook ff een bedankie geven van mij!! Zie je snel weer op het water!! Laters Dennis
|
|
|
dennis82
|
he kerel, goed dat het met een sisser is afgelopen, wond zag er ook misselijkmakend uit vond ik.... ff 2 weekies uit de roulatie en dan weer knallen
sterkte dude,
daan.
Heej daan jij ook echt bedankt kerel echt top!!! Zie je snel weer op het water om weer te raggen!!!
|
|
|
Joy.H
|
hey dennis veel sterkte en een spoedig herstel gewenst zodat je weer snel het water op kan. maar goed dat je collega's zo sportief zijn en je altijd zullen proberen te helpen als ze kunnen.....jongens top! hierover zouden ze eens moeten schrijven...dat dit een van de enige sporten is waar je elkaar zo veel mogelijk probeert te helpen en met een super mentaliteit. gr.joy
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Woepie, ff serieus blijven hè. Is niet leuk!!! Wanneer gaan we weerrrrrrrr?
|
|
|
Erik de Berik
|
Sterkte met je herstel en ik hoop dat je gauw weer mag kiten ,groetjes Erik (lig zelf nog met dubbele beenbreuk op bed)
|
|
|