LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Nizze heur, was het wel 45 knoopjes? Meestal stuift het water dan wel is me nu nie op gevallen...
|
|
|
Retard
|
Het lijkt bijna wel de zee of niet dan vlagen gemeten tot die in de 40 en constant 38
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Richard, wordt het niet tijd voor een goede windmeter?
|
|
|
|
martijnc
|
Waren geen 45 knopen toch?
|
|
|
To
|
was 40 knope toen dit gefilmd werd en later 45
|
|
|
CeesV
|
skyhigh is toch anders...
|
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Even serieus T.M op HL geef je na veel gezeur toe dat het geen 45knp was. Het waren er 18/20 en skyhigh is het absoluut niet. Filmpje is leuk maar jezelf zo ophemelen is irritant.
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Superhoog:O Was het niet minstens 50 knoop? Ik zie die spray zo lang door stuifen niet normaal...
|
|
|
Swiftenaar
|
Die Richaar snapthet nit helmaal whahaha Mr Boardleash!
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gewoon een leuk filmpje jongens van een topdag die zeldzaam zijn dit jaar.
Alleen even vergeten dat je het verhaal niet zit te vertellen op de verjaardag van opa of oma maar tegen mensen die ook wel eens onder een waaidoek hebben gehangen met stuurstok!
|
|
|
Idefixe
|
Bij familie / verjaardagen moet je niet over knopen maar over Beaufort gaan praten. Iets van 10 Bft doet het altijd wel goed ( is mijn ervaring )
|
|
|
Retard
|
Jij bent zeker de leukste thuis ?? Of denk je ook humor te hebben , FAIL Verrander wel wat gegevens Het was overigens 31-03-10 en als je ziet op windguru staat hij daar ook op 30 knoopjes en aangezien hij altijd iets hoger is of lager , dit keer dus hoger 35 knopen was het zeker !
|
|
|
Cozmo
|
En als we daar weer 10 knopen bovenop tellen heb je 45. We blijven niet knopen erbij verzinnen. De enige FAIL ben jij Richard!
|
|
|
Retard
|
[edit] @ Richard , het vriendelijke maar toch wel zeer dringende verzoek om een beetje op je taalgebruik te letten. Humoristische opmerkingen enz is ok maar verwijzingen naar familie e.d. past niet op Kitehigh [/edit]
|
|
|
|
martijnc
|
naar sfeertje in dit topic
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@ richard: zoals je kunt zien in mijn voorgaande post (2e screenshot) komt het KNMI maar op 13 m/s als maximaal gemeten stoot op Schel die dag. Voor de duidelijkheid: dit staat gelijk aan 25,2 knots... In mijn zelfde post kun je in het eerste screenshotje zien dat de voorspelling op Schel (continue wind) maar 18 knots was. Tel er wat bij op, zoals je zegt en dan kom je toch niet hoger dan 25 naar mijn bescheiden mening... Dus laat maar zien waar je al jouw knoopjes vandaan haalt. Maaruh, als je maar genoten hebt, da's het belangrijkste! And keep up making movies, altijd leuk!
|
|
|
Vinni
|
Je moeder is een FAIL dat ze jou op aarde heeft gezet !
[ edit] Alhoewel ik het goed begrijp aub geen scheldpartijen enz , bij klachten gewoon ff melden bij kitehigh [/edit] rot opmerkingen.. Ik heb het echt helemaal gehad met jou
|
|
|
Retard
|
Kom naar schell dan chillen we hem ff @ Flyingtruckie Het was 31-03-10 Niet 28 zoals ik eerder had gemeld Op 31 maart vielen talrijke buien, lokaal met hagel en zware windstoten. Aan zee stond enige tijd een harde tot stormachtige wind.
|
|
|