globe
|
hier 1 2 als je mijn vrouw meerekent... Wij kiten op Nunspeet.
|
|
|
Maurits
|
Hier nog 1 en nog een vriend van me, als we tijd hebben en het waait zijn we altijd in het weekend in nunspeet
|
|
|
Stefan24
|
Ik ben nog een beginner, maar als ik tijd heb ben ik te vinden op Horst
|
|
|
Nicole87
Geen avatar
|
Ik ben zelf ook nog beginner! bedankt voor de reacties, nog meer mensen?
|
|
|
Psychotic
|
Elburg doet ook nog mee van deze kant
|
|
|
|
Stanley
|
Hallo,
ben beginner en vaar als het zo uit komt op Horst, Nunspeet of Mirns.
|
|
|
Nicole87
Geen avatar
|
Haha nee ik zit niet op de camping maar ik ben 8 weken bij mijn ouders. Ik zit normaal gesproken op kamers in Deventer maar omdat ik deze zomer in Elburg ga werken ben ik die periode bij mijn ouders thuis.... Vandaar!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hier nog één en als je mijn vriendin meerekent zijn het er dus 2... Ben vaak op Horst te vinden maar kom uit de omgeving Zeewolde
|
|
|
niels
|
hier nunspeet 1X
|
|
|
globe
|
tot vanavond! Nunspeet
|
|
|
lennart
|
oww nuspeet en harderwijk hiero ook
|
|
|
DaRe
|
Haha nee ik zit niet op de camping maar ik ben 8 weken bij mijn ouders. Ik zit normaal gesproken op kamers in Deventer maar omdat ik deze zomer in Elburg ga werken ben ik die periode bij mijn ouders thuis.... Vandaar!
Maar als je uit Deventer komt ... Dan vaarde toch al op Nunspeet / Harderwijk? En vanaf Elspeet rij je makkelijk richting dronten waar je de A6 opschiet richting het Ijsselmeer
|
|
|
Nicole87
Geen avatar
|
Nee ik ben tot nu toe alleen nog maar in Workum geweest en 1x op Horst! En ik mag niet altijd de auto mee van paps en mams dus dat makkelijk ergens heen rijden zit er helaas niet altijd in!
|
|
|
Nunspetertje
Gast
|
oei... wat wassie lekker vanavond op Nunspeet Playa. tot 21.15 gevaren met een 12 Vegas 2006. Mijn vrouw zelfs met een Vegas 9 ... dat was het dan ook wel weer voor deze week als ik de windfinder moet geloven
|
|
|
Stefan24
|
Het was anders ook prima te doen op Horst met een Vegas 14 2006. Ik hoop dat er nog zo'n dag komt deze week
|
|
|
davit
|
gezellgi woon er nog niet lang en moet altijd alleen waneer? ben al van het water gehaald dus graag zonder politie!!!:d hoort wel
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
gezellgi woon er nog niet lang en moet altijd alleen waneer? ben al van het water gehaald dus graag zonder politie!!!:d hoort wel
Let ff op, is een topic uit 2006 !!
|
|
|