brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Zoo, vandaag was wel ff lekker op playa , sowieso lekker meer wind dan voorspelt
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Boarder73 bedankt dat ik normaal gesproken mee mocht rijden zoals ik het nu zie wordt het morgen moet OV richting het strand Trouwens ik heb het vermoeden en stille hoop dat zondag red bull boven NAP is. Voorspellingen zien er goed uit.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Lauw: Ja, kom zeker eens kijken daar op de motor als ik vanuit mn vriendin in DH kom. Morgen met een vriend die beginner is toch maar naar Playa. De 9 gaat ook wel mee trouwens...maar ik ben er wel voor de middag...
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Zoo, vandaag was wel ff lekker op playa , sowieso lekker meer wind dan voorspelt zeker weten! je was lekker bezig! toen je weg ging ging de wind ook nog aardig aan. Soo wat is zo'n BEST taboo toch een lekkere kite, uithaken is heel erg wennen, maar hij loopt zo lekker door, en wat is dat gekke ding snel!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Chill morgen met Jochem mee richting Playa :D Jij weet je skywalker maatjes wel uit te kiezen he
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Chill morgen met Jochem mee richting Playa :D Kijk gezellig Jochem enkeltechnisch ook weer van de partij maar mag ik me als niet Skywalker wel aanmelden?? Uurtje of 11 a 11.30 morgen... @Michiel Ga je nu nog een keer varen deze week of hoe zit dat? Ik kan je donderdag/vrijdag oppikken mocht je toettoet nog aan de hartbewaking liggen??
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Even in het vooruit, ik ben sinds ik beginner af ben niet meer op de Playa geweest. Zijn er mensen die weten of ze donderdag er heen gaan? Ik wil er graag weer een keer gaan kiten. Kijken of het nog het zelfde is.
|
|
|
|
Yoram
|
Morgen wat tijd kunnen regelen, present tot een uurtje of 15hr, spot nog even bekijken...
|
|
|
Snackyman
|
Chill morgen met Jochem mee richting Playa :D Kijk gezellig Jochem enkeltechnisch ook weer van de partij maar mag ik me als niet Skywalker wel aanmelden?? Uurtje of 11 a 11.30 morgen... Skywalker of niet...... je bent welkom b)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Michiel, Sebas, wanneer gaan jullie hakken en zagen? :-)
Kan helaas heel de week niet, te druk met werk. Misschien van het weekeind weer...
|
|
|
wibi
Gast
|
rond de middag playa
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ow dat is elke ochtend zo.. in de middag komt hij vast en zeker opzetten :-)
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
kijk even naar verloop windfinder, guru etc. In de middag gaat het steeds harder blazen..
|
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Vraagje voor de mensen met wat meer ervaring dan ik zelf heb. Ik als aardig beginner (uiteraard wel netjes mijn lesjes gevolgd) wil vandaag (begin van de middag) met mijn 9.5 op Oostvoorne gaan spelen. Is dat met deze wind een beetje aan te raden?
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@ smiro. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar afhankelijk van je gewicht zal het tot een uur of 3 aan het randje zijn. Daarna neemt de wnd toe. Let ook op het weer. Als er een bui aan komt kan je beter van het water gaan. Maar volgens mij wordt het vanmiddag wel droog.
Heel misschien ga ik vanmiddag ook. ZIt tot een uur of 13:30 in Den Haag. Rij daarna door naar Kijkduin om te kijken of de wind daar lekker is en anders rij ik wel even door naar Oostvoorne
|
|
|
Lauw
Administrator
|
middag zandmotor? Denk dat ik er rond 16:00 ben met de 7m..
|
|
|