pallo
|
nee zeker niet! rockanje is echt een hemel vergeleken met de zandmotor! op rockanje is het met hoog water tenminste niet zo choppy
|
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Nog iemand morgen ochtend naar playa/rock? Ik wil rond een uur of 10 daar zijn (voor werk sessie)
Lekker uitslapen en vrijdag gaan, denk dat we morgen in Z-H maar weinig wind gaan krijgen, zie voorspelling Tobias oa wgpro en hieronder: [/quote] hey Yoram bedankt voor de nieuwste weer update, alleen jammer genoeg kan ik vrijdag niet, of de monteur moet heel vroeg komen s'ochtends!! Als het boven de 12 knopen blijft ga ik, maar morgen weet ik meer.
|
|
|
pallo
|
@dutchie112 klopt rock kan best relaxt zijn hoor! ook met hoogwater maar zandmotor is nog veel beter
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik zal er eens gaan kijken vrijdag. moet alleen ff weten waar ik moet zijn.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
@ Markus A) Playa B) Zandbrommer C) Rockanje D) Brouwersdam E) Old village F) Neeltje Jans G) The Lake
|
|
|
|
KiterHans
|
Markus adres zandmotor/kijkduin Machiel Vrijenhoeklaan, 2554 den Haag, deze uitrijden tot rotonde.
|
|
|
|
KiterHans
|
jeb ben ook aanwezig in de middag ziet er goed uit.
|
|
|
|
KiterHans
|
oke misschien zie ik je nog veel plezier iig (wel eerst je werk afmaken he )
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
bedoelde adres van Zandmotor. B-dam vind ik ruk met ZW, weet je nog? Hoe kan ik dat vergeten... Bye bye Nemi!!! grrr
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
oke misschien zie ik je nog veel plezier iig (wel eerst je werk afmaken he ) doe ik morgen en zaterdag
|
|
|
|
KiterHans
|
oke misschien zie ik je nog veel plezier iig (wel eerst je werk afmaken he ) doe ik morgen en zaterdag Hahaha dat heb je weer goed voor elkaar
|
|
|
|
|
biancam
|
Dat is nog eens instellig!! Ik wou dat ik kon. kan alleen zaterdag! grr. beetje plannen en doorwerken. alles wijkt voor wind
|
|
|
KiterHans
|
wind voor morgenmiddag weer neerwaarts bijgesteld
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Dat is nog eens instellig!! Ik wou dat ik kon. kan alleen zaterdag! grr.
dat is nog eens een slechte instelling Btw... ik kan niet naar de coolsingel... heb net een belletje van de baas gehad.
|
|
|
pallo
|
zandmotor word druk denk ik! ziet er wel weer top uit voor morgen!
|
|
|
|