dit vind ik persoonlijk een beetje zwak. Autorijles vraag je toch ook niet gratis professioneel les krijgen in het kiten is gewoon net zo iets. Iko instructeurs hebben ook dikke bakke met geld moete betalen om die instructor cursus te halen. Gewoon lekker betalen en je zult zien dat jij een goede les krijgt
een goede kiteinstructeur moet je niet op bezuinigen kijk je ouders even lief aan ik als vader zou het zeker goed vinden als mijn zoon gaat kiten maar eerst les nemen dat zou een verreiste zijn als hij het wou gaan doen willem is zeker een hele goede en die helpt je zeker aan een mooi setje kom op pa trek open die knip je leeft maar 1 keer
« Laatste verandering: April 21, 2007, 05:05:38 door Jumping Best-Rebel-Beun »
dit vind ik persoonlijk een beetje zwak. Autorijles vraag je toch ook niet gratis professioneel les krijgen in het kiten is gewoon net zo iets. Iko instructeurs hebben ook dikke bakke met geld moete betalen om die instructor cursus te halen. Gewoon lekker betalen en je zult zien dat jij een goede les krijgt
Helemaal mee eens! De meeste jonge kitesurfers die ik ken hebben allemaal een baantje. De een loopt 's-ochtends met kranten te sjouwen en de ander staat in de supermarkt. Op de één of andere manier gaat dat dus echt wel lukken. Voor niks gaat alleen de zon nog op.........
idd helemaal met je eens!! elke sport kost tog geld! en idd warom altijd gratis, gratis gratis.
Helemaal mee eens! De meeste jonge kitesurfers die ik ken hebben allemaal een baantje. De een loopt 's-ochtends met kranten te sjouwen en de ander staat in de supermarkt. Op de één of andere manier gaat dat dus echt wel lukken. Voor niks gaat alleen de zon nog op.........
exactemundo!
gratis les dat wil iedereen wel! een goede instructeur heeft een dure opleiding gevolgd en het materiaal waar je les mee krijgt kost ook een flinke duit; als beginner knal je de kite nogal vaak (en hard) op het water dus tijdens een les sloop je het materiaal v/d school en daar betaal je ook voor (de afschrijving v/h lesmateriaal)
Precies! Elke jonge kiter werkt voor zijn stuff als hij het niet van zijn ouders krijgt...ik werk drie ochtende in de week vanaf zes uur sóchtends tot half 9 of tot 8 of tot 10 voor 2.76 per uur...en dat gaat allemaal naar het kitesurfen (grinnik_kitesmiley). En als je niet wilt werken kan je niet kitesurfen