|
slingshot {Thomas}
|
ik hoop voor die gast op die eerste foto, dat die niet alleen saai in lucth bleef hangen? hoop wel voor hem dat die een dikke len10 loop er in gooide?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
WOW.. (geschokt_kitesmiley) onwijs mooie actie foto's Die foto in de lucht samen met die vogels
|
|
|
Flakkee-John
|
Die gast ben ik en ik heb idd geloopt niet zoals lenten, en ik kan je verzekeren in deze wind was het echt serieus om te loopen.
Ging aantal keren goed en ook paar keer goed fout met loopen en werd daarna wel wat voorzichtiger
|
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Super foto's John!! Wat is het flauwe werk toch een heerlijke spot he, met deze wind.
Gewoon bijna vlak water! En als je golven wilt, naar buiten varen en je hebt DE bakken van nl
|
|
|
rikdekker
|
inderdaad supermooie fotos! vooral dat synchroonspringen haha;) wij waren @ workum, daar ging het ook aardig tekeer!
|
|
|
Cozmo
|
Vette foto's John! Heb pas later op de dag gekite op Scheveningen. Respect voor de tricks die je in deze wind doet.
|
|
|
|
Kevin
|
Supervette foto's :D
|
|
|
mees!.
|
gekkehuis mensen!! Lekker dan.. SCHOOL : %$#@#$ (angry_kitesmiley) (shame_kitesmiley)
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@flakkee john: jij sprak mij eens aan in mijn begintijd op mijn onverantwoordelijke gedrag (op een zeer nette manier overigens, en je had ook nogis gelijk!); nu zie ik dat jullie op 't flaauwe werk met opkomend water (de eerste paar foto's op jullie site) in de lagune zitten met enkel/kniediep water en MEGA sprongen maken; elke grove fout zou afgestraft zijn met een bezoek aan de prullenbakken/palen in duinen: laat dit geen voorbeeld voor minder ervaren kiters zijn!!!! van de andere kant: gezien jullie ervaring: knap werk gasten, pfoeoeoeoeoe, want jullie rocken hard! (en zeer gecontroleerd!) respect dus
|
|
|
Flakkee-John
|
@ Danny
Ik begrijp je reactie en dat op zo'n dag varen zekers voor sommige niet te begrijpen is. Het springen op zulk water neemt idd risico met zich mee. Zelf vond ik niet dat we onverantwoord bezig waren en zijn we geen moment ongecontroleerd bezig zijn geweest.
Normaliter vaar ik mijn handlepass leash op mijn chickenloop, maar met zulke dagen vaar ik deze op mijn 5th line. Op moment dat wij op het water waren was de wind zo hard, dat tricks redelijk lastig waren. Kiteloops hebben we gedaan maar ik moet zeggen dat werd idd erg afgestraft. met flinke crashes tot gevolg. Midden van de plas is trouwens een stuk dieper hoor.
Strekking van het verhaal: Dit is idd niet voor beginners om met zulke dagen te proberen.
Alle lof trouwens naar Joris die met 8 Octane twijfelde en zijn kite gelijk neer liet. Dat geeft aan dat hij weet waar hij mee bezig is en dus bij twijfel niet ging. Dat siert hem meer als 15 meter hoog springen.
O ja onze home spot is subliem, maar met alle nieuw gezette palen en andere obstakels is het wachten op de eerste crash, daartegen
|
|
|
xray
|
Welke idioot heeft bedacht dat ze daar palen neer moeten zetten?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@john: amen.......en nogmaals: no offense en........gave actie!
|
|
|
Bass`
|
Welke idioot heeft bedacht dat ze daar palen neer moeten zetten?
Ja, Daar wil je ook is niet precies op landen, Of als het water wat hoger staat tegen varen..
|
|
|
SSFuel
Geen avatar
|
Heftig Mannen!!
Vanavond ook b`dam? Alleen wel iets minder wind...
LaterZz
|
|
|
Flakkee-John
|
Tja palen staan daar al heel lang hoor, alleen er zijn nu meer palen bij gezet om de scheiding van het active strand met het passive strand aan te geven.
Yoooo Ik wil wel varen maar helaas deze homo moet zo werken
|
|
|
|
Sjemmel
|
PKRA board off komt eraan, misschien de PKRA synchroon loopen? Mooie foto's
|
|
|
Lex
|
supervet....echt heeel mooi
|
|
|
~Kas
|
ernstig hoog ook,doe ik je niet na.
|
|
|
Lex
|
nee maar weinig mensen hoor kas in deze wind (tong_kitesmiley)
|
|
|