Ik heb tijdje terug twee ravens besteld bij Lona, maandag betaald met CC, vrijdag erna had ik ze in huis. Nou is het bij Lona wel zo dat een van hun medewerkers ( Stefan) een zus heeft die in Brielle woont, ik had samen met wat vrienden kites besteld, maar vrijdag werden ze netjes bij mij thuis afgeleverd... perfect geregeld dus...
Onder rembours laten versturen helpt inderdaad niet tegen oplichting (eerst moet je betalen aan de bezorger voor je de doos krijgt). Het helpt echter wel(!) tegen eventueel faillisement van de verkoper. Dus als kitesurf.de failliet gaat als jij je geld hebt gestort, wordt je concurrent schuldeiser en heb je een probleem. Onder rembours kan je dat dus voorkomen.
ik heb bij surfpirates besteld, alles is top geregeld, alleen zaten er een paar gaten in de doos... verder zag het er netjes uit, maandag besteld vrijdag binnen.
nobile 555 en gaastra kite komen daar vandaan. Heeft wel zin om de bellen of te mailen zodat je een speciale prijs kunt krijgen. Is meestal lager dan wat op de site staat.