Beste mensen,
Ik ben er inderdaad heel erg ziek van dat een kiter, want dat moet het geweest zijn, mijn board heeft meegenomen. Het kan misschien per ongeluk geweest zijn maar dan moet je er nu toch wel achter zijn en het forum bezocht hebben.
Ik waardeer het ook enorm dat John Roos, a.k.a. Flakkee Teefje zijn ongenoegen heeft geuit en iets op poten wil te zetten.
Nogmaals, ik waardeer dit initiatief enorm maar er zijn er jammer genoeg zoveel waarvan gestolen wordt dat het gewoon verstandig is je te verzekeren tegen dit soort ongein, wat ik nu ook zeker ga doen.
Ik heb even op de site van Funsportpolis (
www.funsportpolis.nl) gekeken en kom idd dicht in de buurt van het eerder genoemde bedrag van € 100,-
De drive om nog meer en nog mooiere evenemnten te organiseren is mij met dit voorval niet weggenomen, maar zet me wel aan het denken. Heb ik namens BEST kites afgelopen weekend nog een heel mooi kiteboard als hoofdprijs kunnen schenken wordt er ook nog eentje gestolen.........
Inmiddels hebben verschillende partijen kontakt met mij opgenomen zoals Xwatersports ( thanks Harm) en Aboards (thanks paul) om mijn "probleem" op te lossen.
Ik hoop dat jullie in ieder geval uit willen kijken naar een Thorn 2007, 125. Deze heeft een opvallende schade in de rail aan de hielzijde, tussen de voetbanden. Deze schade is hersteld met een epoxy injectie waardoor deze ietsje bobbelig is. Daarnaast zijn de vinnen licht beschadigd.
Mocht dit board jou aangeboden worden wees dan zo verstandig om nee te zeggen omdat dit ding gestolen is van een "fellow kiter" en bedenk je hoe jij het zou vinden als iemand iets van jouw zuur verdiende centen iets steelt.
Goed, Ik hoop iig dat ik op 15 en 16 September weer een boel mensen mag verwelkomen op de alweer 6e editie van de Funsport Experience aan de Brouwersdam waar we een 2daags feestje gaan houden met natuurlijk weer leuke en vette prijzen (dit keer geen boardje) wellicht een kite voor DAVE !!
Mahalo,
John Koch
www.funsportexperience.com