kiten in Clombia/Venezuela

dosman

Geen avatar

Oktober 19, 2009, 14:32:49
edit2Rapporteer  
hoi,

ik ga binnenkort (eind November week 48/49) een zakentripje maken naar Peru/Colombia en Venezuela. Het weekend tussen week 48/49 zit ik waarschijnlijk in Colombia of Venezuela (laatste = waarschijnlijkst). Ofwel in de buurt van Caracas ofwel Valencia. Heb dat weekend vrij te besteden en zou graag mijn vaardigheden op kitegebied daar wat aanscherpen zodat de locals op de Sluftert zich wat minder hoeven te beklagen dat ik ze in de weg lig  schater.

Wie kan me een goeie plek aanbeveldn aldaar of heeft ervaringen?

thanks,

Dosman
Antwoord #1 Oktober 19, 2009, 16:50:42
edit2Rapporteer  
dan kun je naar adicora gaan wat een stukje boven coro ligt op het schiereiland. (tov aruba)
een heel lang strand met side onshore wind en in het weekend zijn er misschien 20-30 kiters.
je moet wel wat mazzel hebben met de wind deze periode.
kees69

Antwoord #2 Oktober 19, 2009, 21:06:12
edit2Rapporteer  
Adicora lijkt mij ook een goede oplossing. Ben net terug uit Venezuela, zat in lecherias dat is tussen Barcelona en Pto La Cruz. Klopt dat deze periode niet de beste is maar heb toch 6 van de 15 dagen met me 12m kunnen kiten. Dit was echter wel alleen aan het einde van de middag. Adicora schijnt een veel beter plek te zijn dus de kans dat je daar kunt kiten lijkt mij best groot.

PS je zegt zakenreis dus weet niet of alles voor je betaald wordt, maar anders niet pinnen maar euro's wisselen. Heb via kennissen zeer goede koers van 8 BS gekregen, maar op het vliegveld moet je zeker 6 BS kunnen krijgen, dat is nog altijd het dubbele van de officiele koers, wordt een biertje toch weer de helft goedkoper !!!
Veel plezier
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.