Jelle
|
Wauw, groot scherm, dat is in de roos! Precies wat we nodig hebben om het kijken aantrekkelijk te maken! En live streamen!
Hele goede ontwikkeling!
|
|
|
martimor
|
Yep, Goede ontwikkeling. Ga het zeker volgen.
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Was vorig jaar wezen kijken en het was super om te zien. Kiten is echt ook een kijksport. Zeker met 7 bft!
|
|
|
|
alex_rus
Geen avatar
|
Ik vind het echt jammer dat jullie wachten tot eind october met NK. Met 8 graden hebben jullie niet zo veel bezoekers op het strand. Waar is promotie van het sport?! Doe het gewoon in augustus of september! En het is nu Z, dus ja, ik zie veel mensen valen in het water met die vlagerige wind...
|
|
|
|
|
matta
|
Echt jammer dat het zo'n trage stream is.... Had er iets meer van verwacht! Volgende keer maar weer zelf kijken op het strand!
|
|
|
|
Melanie
|
zijn er nog mensen vanuit groningen (of inde buurt) naar het NK morgen gaan kijken? zo ja,, kan ik eventueel meerijde/reizen?
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Die stream gaat nergens over idd, dat moet volgend jaar toch beter kunnen... Morgen ga ik wel live kijken
|
|
|
Naishie
|
Ben net geweest echt een dooie boel daar. Ze konden zelfs met een 12 niet hoogte lopen,mischien 30 toeschouwers dus voor vandaag weer een flop. Morgen betere wind voor scheveningen.
|
|
|
|
|
Morres
|
ja, wie gaat daar ook staan met dit pokkeweer, zag dat de voorspelling voor morgen itt gister beter is dan vandaag ik heb zojuist nog ff gekite hier in het noorden. belachelijke wind, gaat van 30 naar 40knopen en terug, super gusty. Rare is dat de stations rond ijsselmeer méér wind aangeven dan b.v. vlieland of terschelling.
|
|
|
haast - te - recht
|
ik kom er ook net vandaan . het is een kiters onder onsje geworden , deze tijd van het jaar en dit pokkuuh weer , er staat niemand. groot scherm is niet op gesteld (niet gezien ). verder wel mooie actie en DIk aflandig en vlagerig. morgen beter en droog , hopen op een beetje volk want dit lijkt een flop te worden (voor de sponsers dan )
|
|
|
leeany
|
Zit te twijfelen of ik zelf zal gaan kiten, of kijken bij het NK. Aangezien het vanuit Eindhoven toch een eind rijden blijft.
|
|
|
Jelle
|
Combineren!
|
|
|
surf-thijssie
|
ja wass idd beetje rotweer morgen ziet iets beter uit iig meer constnte wind dan vandaag . alleen is wel jammer dat de sponsoern de livestream zo slecht hebben gemaakt om de 2sec komt een beeldje dus je moet er zoiezo naartoe om de trics te zien
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hmm ze hadden het nk op workum moeten houden dan. hele dag dikke dikke bak wind. helaas wel vlagerige wind. stond sideshore.
|
|
|
|
|