Morres
|
Ik! Fijn dat jij ff deze actie doet, want ik vind het wel ff best Ga volgende week naar egypte voor 2 weken Weet je al hoe je moet betalen naar hen? Edit: ook op HL gepost, miss. kunnen we dan nog wat korting regelen als er genoeg animo is
|
|
|
KappuhH
|
Geen idee. Als iedereen geld naar mij overmaakt betaal ik en stuur ik ze weer op naar iedereen. Of af te halen bij mij thuis / meenemen naar de spot.
|
|
|
|
KappuhH
|
toppie
Nee, een heel suit zelfs
|
|
|
marcus aurelius
|
mij lijkt het ook echt super relaxed!!! ik ben benieuwd wat de exacte kosten worden incl. verzending etc.
|
|
|
KappuhH
|
mij lijkt het ook echt super relaxed!!! ik ben benieuwd wat de exacte kosten worden incl. verzending etc.
Dat is een beetje afhankelijk van het aantal suits dat besteld wordt. Als er meer dan 10 mensen er 1 willen dan is er ongetwijfeld wel wat korting te krijgen.
|
|
|
Kaptain
|
Ik wil er ook wel eentje. alleen is het niet een beetje tricky wat betreft de maten? Ik vind het lastig om in te schatten welke maat ik hebben moet.
@Idefixe: kun jij misschien eens de maat aangeven wat je hebt gekocht en hoe lang jezelf bent en wat voor bouw? Ik zal ook nog eens kijken op het filmpje met de maxjes.
|
|
|
|
Morres
|
@Idefixe: kun jij misschien eens de maat aangeven wat je hebt gekocht en hoe lang jezelf bent en wat voor bouw? Ik zal ook nog eens kijken op het filmpje met de maxjes.
Volgens mij had Tom een L of een XL, maar ik pastte m ook met mn 63 kg zelfs mn smalle polsen waren goed afgesloten maten vind met hier: http://www.wetsuitoutlet.co.uk/static/sizecharts/crewsaver.htmlKappuh, kan je anders eerst mailen met ze om te vragen of ze korting kunnen maken voor bv 10 stuks en dan vragen wat het kost incl verzendkosten(naar jou)? Dan hebben we een indicatie +6,30verzendkosten binnen NL:)
|
|
|
KappuhH
|
Ik wil er ook wel eentje. alleen is het niet een beetje tricky wat betreft de maten? Ik vind het lastig om in te schatten welke maat ik hebben moet.
Er is een schema. Vooral de lengte is belangrijk. Het is geen wetsuit wat strak om je lichaam moet zitten. Denk dat vooral de lengte belangrijk is. Want met mn 190cm en waist 33inch ga ik denk ik toch maar voor een XL. Op inkoopacties met je een aantal % van de omzet afdragen en op samenkopen.net moet je minstens 2 maanden lid zijn. Dus is eigenlijk geen optie. Als het niet te grootschalig wordt moet het wel zo te doen zijn denk ik. Kappuh, kan je anders eerst mailen met ze om te vragen of ze korting kunnen maken voor bv 10 stuks en dan vragen wat het kost incl verzendkosten(naar jou)? Dan hebben we een indicatie +6,30verzendkosten binnen NL:)
Heb al contact gehad. Ze zijn het voor me aan het uitrekenen als het goed is.
|
|
|
Idefixe
|
Is een beetje lastig die maat dan hè. Ikzelf heb dus een spraytop. Da's alleen het jasje. Als zo'n jasje te groot zit is dat geen probleem. Te klein wel. Ik heb de XXL. Ik ben er ondertussen achter dat deze ook over m'n dikke jas past ( lekker bij het uiitlaten de doggies bij baggerweer ) Ik denk dat het voor zo'n heel pak wel belangrijk is dat het niet te groot gaat worden (maar vooral ook niet te klein!!!!) Donderdag weer het water opgeweest en ook na een paar crashes vrij droog gebleven. Ikzelf hou het voorlopig alleen bij m'n jasje
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
heb ook wel intersse in zo n pak alleen de maat ?? Ben 186 en iets slanker als tom dus xl of xxl weet niet hoe ik dat moet bepalen maar tom bij jou zit ie ruim zat ?
|
|
|
KappuhH
|
Alleen die top kun je beter bij Decathlon halen, daar istie goedkoper. heb ook wel intersse in zo n pak alleen de maat ?? Ben 186 en iets slanker als tom dus xl of xxl weet niet hoe ik dat moet bepalen maar tom bij jou zit ie ruim zat ?
Zou een XL doen dan, want volgens de tabel ( http://www.wetsuitoutlet.co.uk/static/sizecharts/crewsaver.html) is een XXL even lang maar alleen wat ruimer.
|
|
|
|
KappuhH
|
is goed doe maar de xl
Dit topic is alleen nog maar even om te peilen hoeveel animo er is. Er komt nog een topic om te bestellen!
|
|
|
jeroen90
|
ja ik heb ook wel interesse in zo'n pakkie voor de winter toppie.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb het voorbeeld van Tom gevolgt en heb z´n top bij de Decathlon gehaald. Kleur is zwart/grijs en de maat is XXL. http://www.decathlon.nl/NL/windjack-dg500-zwart-33121726/Heb de maat XXL genomen omdat je ook met de lengten van je armen zit en ik wil er nog graag een impactvest onder kunnen dragen. Ik ben toch maar voor het jack gegaan omdat je die makkelijk aan en uit trekt en ook de warmte vasthoud tijdens het rust moment op de kant of in het voor- en najaar. Ook zal ik hem gaan gebruiken wanneer ik in het water sta voor het maken van foto's.. @ KappuhH we hebben het er op Mirns idd even over gehad maar ik sla dus ff over. Succes met de actie
|
|
|
Vinni
|
Ze hebben er trouwens ook al een echt droogpak voor 165 pond.
|
|
|
Mees..
|
Loopt dat ding niet vol als je even in het water ligt? dat zou namelijk wel gevaarlijk kunnen zijn..
|
|
|
To
|
ik heb zo een top gekocht bij decatlon perfect gewoon
|
|
|
shannon89
Gast
|
*geeft seintje* zet mij der ook maar bij!
|
|
|
Sherida
|
De zwart/grijze van de Decathlon heb ik ook. Volgende week is even testen!
|
|
|
|