waar lessen in kitesurfen in januari

Nicolaas
Gast
November 15, 2005, 23:48:14
edit2Rapporteer  
Hai,
ik wil graag vanaf as. 3 januari (oid) naar een warme plek waar ik kan leren kitesurfen. Twee weken.
Heeft iemand suggesties voor lokaties? qua weer en wind en kitesurfscholen (voor beginners)?
bedankt, Nicolaas
Darkwing
Gast
Antwoord #1 November 16, 2005, 08:14:09
edit2Rapporteer  
In ieder geval NIET naar fuerteventura. Al die rotsen in de zee, en soms redlijk hoge golven, zijn niet geschikt voor beginners. (Zoiezo is het daar in de winter minder)

Ik heb de school op flagbeach les zien geven, en dat sloeg nergesn op, ze gingen met hele kleine North busters, in heel weinig wind een beetje die kite in de lucht proberen te houden. Ze geven alleen maar op het land les, je gaat ook niet in het water met je kite..........  ThumpDown
Garmt

Antwoord #2 November 16, 2005, 14:16:02
edit2Rapporteer  
Heb je wel eens aan Bonaire gedacht? Ik ga daar toevallig een weekje heen in januari. 't Is er rustig en niet al te duur... en gewoon IKO-gecertificeerde scholen daar.
Morres

Antwoord #3 November 16, 2005, 14:50:15
edit2Rapporteer  
Hugarda?
tom_beul
Gast
Antwoord #4 November 16, 2005, 15:55:32
edit2Rapporteer  
Hurghada

Dom. republiek

El gouna

?
Derpertje

Antwoord #5 November 16, 2005, 19:48:54
edit2Rapporteer  
isla holbox
waarheid
Gast
Antwoord #6 November 16, 2005, 20:36:03
edit2Rapporteer  
Mensen ik wordt er een beetje ziekjes van als ik lees van neem bij een een IKO-school!!!!

Ik vindt dat de grootste onzin, de IKO is alleen maar in het leven geroepen van een groepje doemdenkers die zagen dat er in het kitesurfen geld te verdienen is ThumpDown

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het echt de grootste bullshit is,...kheb mijn 1ste les namelijk gehad bij een IKO-KNMV school en het was ronduit prut, waardeloos en slecht, ik ga geen namen noemen want dat moeten mensen maar zelf ervaren.

Mijn 2e les was bij een non-gecertificeerde school, geen IKO,geen KNMV, maar de les was tig x beter onderlegt dan de IKO-KNMV school,.........bij de 1e les zat ik met nog 1 persoon tussen anderen in van nog geen lijnlengte lijnen voor de veiligheid,.......bij de 2e les was de veiligheid is plicht dubbele lijnlengte, meer ruimte en het vermogen om een foutje te mogen maken zonder dat je iemand anders zou kunnen of jezelf zou kunnen verwonden.

Dus IKO-KNMV is bullshit, dat hele papiertje mag de vuilnisbak in!
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #7 November 16, 2005, 22:52:52
edit2Rapporteer  
heb je zeker 4 jaar geleden les gehad ofzo?
Ik wel, toen bestond er og geen safety enzo, dus viel ook niets over uit te leggen.
Emiel

Antwoord #8 November 26, 2005, 20:14:26
edit2Rapporteer  
mexico als je geld heb, egypte is ook wel relext(el gouna)
maar je kan beter effe wachten tot het hier weer goed is. je kan daar wel gaan lessen maar als je dan rest van de winter neit meer kite ben je het allemaal weer vergeten in het voorjaar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.