Naish Haze

EricC

Maart 28, 2006, 05:09:18
edit2Rapporteer  
Ik zie (bijna ?) nooit een Naish Haze boardje tweede hands te koop staan...

Is daar een goede reden voor..?
Bedankt...
rEwd

Antwoord #1 Maart 28, 2006, 14:32:16
edit2Rapporteer  
Ze worden voor een appel en een ei nieuw aangeboden en daarom heeft iedereen het idee dat ze 'm beter als "licht" weer board kunnen houden?
R@bert

Antwoord #2 Maart 28, 2006, 15:02:21
edit2Rapporteer  
He Eric,

zag je windsurf avatar....ook dit jaar leren? Me too...
EricC

Antwoord #3 Maart 28, 2006, 15:50:30
edit2Rapporteer  
@rEwd: nou ja appel en ei; 600 en nog wat Euro vindt ik niet niks hoor... maar als beginner wil ik graag snel en gemakkelijk met een 14m2 op mijn boardje komen. Is ie zo slecht dan..? Ik kan namelijk nergens een review vinden. En bij Telstar hebben ze me deze o.a. voorgesteld en ik heb eigenlijk best wel vertrouwen in het oordeel van de verkoper daar (je moet toch ergens beginnen..).

@R@bert: vorig jaar een heel lang weekend cursus gehad... toen werd het steenkoud.. dit jaar wil ik er eindelijk eens op staan.
gijsv2

Antwoord #4 Maart 28, 2006, 18:14:15
edit2Rapporteer  
naish haze is prima beginnersboard, zeker met een 14m,

suc6
Jurgen
Gast
Antwoord #5 Maart 28, 2006, 18:24:51
edit2Rapporteer  
Ben zelf begonnen met een Haze 143 2003.
Heb er toen iets van een +/- 440 euro voor betaald (nieuw).
Ik heb er mee leren kiten en mijn eerste sprongen mee gemaakt.
Ben er steeds tevreden over geweest.
Nu vaar ik van vorige zomer met een jaime Pro M (2005).
Heb mijn Haze nu wel verwaarloosd, zelf vaar ik er niet meer mee.
Mijn vriendin vaart daar nu mee.

Het is een perfect board om mee te leren.
Maar 600 euro is toch een beetje veel hoor.
Het is natuurlijk je eigen keuze om bij een locale dealer te kopen. (waarvoor alle respect)
Maar het kan goedkoper. (heb hem gezien voor 449)

Groetjes
Jurgen

R@bert

Antwoord #6 Maart 29, 2006, 02:47:22
edit2Rapporteer  
@rEwd: nou ja appel en ei; 600 en nog wat Euro vindt ik niet niks hoor... maar als beginner wil ik graag snel en gemakkelijk met een 14m2 op mijn boardje komen. Is ie zo slecht dan..? Ik kan namelijk nergens een review vinden. En bij Telstar hebben ze me deze o.a. voorgesteld en ik heb eigenlijk best wel vertrouwen in het oordeel van de verkoper daar (je moet toch ergens beginnen..).

@R@bert: vorig jaar een heel lang weekend cursus gehad... toen werd het steenkoud.. dit jaar wil ik er eindelijk eens op staan.

Heb een Naish Adam Koch tt 4,6 gekocht pas 2de hands voor 185,-....nu nog erop staan. Neem de eerste week van een april een cursus.....
Citaat
Joepie ThumpsUp
tom_beul
Gast
Antwoord #7 Maart 29, 2006, 21:22:58
edit2Rapporteer  
Citaat

Ik zie (bijna ?) nooit een Naish Haze boardje tweede hands te koop staan...

Het is zoon goed board dat niemand hem niet eens wil verkopen?
Avanti

Antwoord #8 Maart 29, 2006, 23:08:48
edit2Rapporteer  
heb ook een Naish Haze 1,40 van 2005, is fijn board en lang door te varen, en heeft een hoge snelheid, heb hem alleen wel met fluoriserende folie beplakt vanwege z'n zwarte kleur, omdat je hem anders niet ziet liggen op het water, de kleur is dus het enigste minpuntje.

Ik ben er dus erg tevreden over, en zal hem dus niet zo snel van de hand doen ThumpsUp

denk dat ik eerder een boardje erbij zal kopen, dan de Haze te verkopen., maarja het is maar net wat de gek ervoor wil geven

maar 600 eurie, wil je model 2006 of 2005? anders zou ik maar eens wat rond surfen op het wereld wijde web van de kiteshops en mailen.
Darkwing
Gast
Antwoord #9 Maart 30, 2006, 01:20:38
edit2Rapporteer  
De adviesprijs van een Naish Haze 2006 is toch 499 euro? Valt heel erg mee voor een nieuw boardje!
EricC

Antwoord #10 Maart 30, 2006, 04:17:58
edit2Rapporteer  
Okidokie allemaal.

Heel hartelijk dank voor alle berichten en goede raad.
De zaak is geheel duidelijk en voor mij kan deze discussie gesloten worden.

Mvg,
Eric
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.