Darkwing
Gast
|
Ik zou wel willen, maar volgens mij heb ik dan nog geen vakantie......
|
|
|
Gj
|
Wat mag dat kosten dan?
|
|
|
|
kitertjuh
|
vind het wel jammer dat ze het niet in de vakantie perioden doen.
|
|
|
Joris
|
hmmm staat er ergens iets over de windzekerheid? lijkt me op zich best interresant. maarja waarom zou je niet zelf gewoon een camping boeken?
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga lekker begin juni naar fano te denemarken helemaal toppie daar er is een groot kite evenement en ga er al 15 jaar heen
|
|
|
Frits
|
Ja dát was niet de vraag..
|
|
|
|
Joris
|
ja dan was t nog steeds niet de vraag
|
|
|
daanbanaan
|
JAAA wij gaan mee en we hebben al geboekt ik samen met mn vriendin ( daniel & floor) ik begijp hier uit dat jij ook gaat?? zo ja stuur me dan ff een bericht kunnen we meschien ff van tevoren af spreken ff kennismaken waar kom je vandaan??? groet daan, Ik vroeg me af wie er van de kiters mee gaan naar Frankrijk met Kitecamps.nl? 9t/m17 juni bij Noir Moutier?
ik hoor het wel.
|
|
|
daanbanaan
|
we hebben uitgerekend dat dat ongeveer iets duurder uit komt als je zelf alles regeld + we gaan met een bus dus geen geniks met eigen vervoer( tol ,benzine etc) en we gaan met een groepje , lekker gezellig toch?? hmmm staat er ergens iets over de windzekerheid? lijkt me op zich best interresant. maarja waarom zou je niet zelf gewoon een camping boeken?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Dit lijkt mij ook wel wat......maar hoe zit het met de wind???? En hoe zit dat met jullie vervoer.....hebben jullie dat ook met all in geboekt......dus met vervoer er bij..???? Of hebben jullie eigen vervoer geregeld????? Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
daanbanaan
|
vervoer is inbegrepen met alles dr op en aan.. check de site : http://www.kitecamps.nl/NL/html/frankrijk.htmlrond eind lente en de herfst is het windzeker check de site : http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/viewspot.php?id=1879je moet wel snel zijn want ze gaan de boel afronden nu je moet op zn laatst een maand van te voren in boeken, dus opschieten meschien tot dan, groet daan Heyy, Dit lijkt mij ook wel wat......maar hoe zit het met de wind???? En hoe zit dat met jullie vervoer.....hebben jullie dat ook met all in geboekt......dus met vervoer er bij..???? Of hebben jullie eigen vervoer geregeld????? Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
prokiter
|
Heyy, En gaan er nog veel mensen mee of niet??? Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
daanbanaan
|
een mannetje of 8 tot nu toe
|
|
|
kitertjuh
|
Hey Daan. Ik ga idd ook mee:D. Kom uit Tilburg.
@ prokiter. Vervoer,slapen,kiten zit in de prijs alleen eten/drinken wat je overdag of savonds gebruikt is voor je eigen kosten verder niks.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Slaap je dan in een tent?
|
|
|
siemme
|
nee onder je kite
|
|
|
|
daanbanaan
|
lache man... nou nog 4 weekies en dan gaan we eindelijk ik heb er zin in.. tot over 4 weekies kitertjuh enne als je nog es in de buurd ben om te kiten (ijmuiden omstreken) geef een gil... tot dan, daan Hey Daan. Ik ga idd ook mee:D. Kom uit Tilburg.
@ prokiter. Vervoer,slapen,kiten zit in de prijs alleen eten/drinken wat je overdag of savonds gebruikt is voor je eigen kosten verder niks.
|
|
|
kitertjuh
|
zal ik doen. heb er nu al zin in 7-8 dagen lekker beulen.
|
|
|
Joris
|
poe ik wil ook wel maar ik ben slecht in zo ver voorruit plannen moet maar even snel wat bedenken
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Klinkt wel relaxed ja, als je dat verlsag van 2005 leest. Hoe is de temperatuur daar? (en de water temperatuur)
|
|
|