drifter
|
Zeker wel morgen. Gas erop.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
FUCK UP,
Tom heeft geen vervoer!
|
|
|
Rutger niet ingelogd
Gast
|
Op naar de playa !!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor Noord Nederland is de voorspelling slecht (3 bf ) het gaat alleen in het zuiden (Zeeland )een beetje waaien 4-5 bf ,Maar voor zondag zijn de voorspellingen net andersom ...,
|
|
|
|
Frits
|
Morgen middag wss naar S'wood!
|
|
|
StevenHill
|
Moet wel vroeg. Slufter of Autoplaya met hoog water.
|
|
|
xray
|
Heb morgenvroeg nog een afspraak maar daarna....gaan we maar weer eens richting Zeeland!
|
|
|
Jeks one
|
Geen oppas = geen kiten.............. minder want ik heb net m'n nieuwe waroo 9m2.
hopen op zondag
|
|
|
siemme
|
morgen middag schellinkhout
|
|
|
NIELZZZZ
|
is er morgen ochtens wind dan dat iedereen vroeg gaat..?? ik dacht die smiddags pas aan trok beter in de ochtens kan ik ook jeppaa
|
|
|
D@rkSt@r
|
shout vrijdag middag of avond ..
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Er is hoop...
Mischien Brouwersdam!
|
|
|
Joris
|
schellinkhout morgenmiddag (pas op voor haaien enzo he)
|
|
|
NIELZZZZ
|
in de middag pas wind (cry_kitesmiley) ik hoop dan maar op morgen
|
|
|
Passie
|
lelijke tom,, kom naar herkingen.. vlakwater spot.. en ik ben er ook;p
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Een lelijke tom... die ken ik niet, maarja, ik ga niet naar herkingen blehhhh
|
|
|
Susan
|
schellinkhout morgenmiddag (pas op voor haaien enzo he)
haha idd!! ben zelf beetje ziekig dus k mag niet kiten van mams. maar k gaan natuurlijk wel ff tjekke wat jullie ervan bakken
|
|
|
Emiel
|
wil wel effe naar de slufter
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Oostvoorne vanmiddag harde wind
|
|
|
KiteDemon
|
Zo dan!!!! Uit het niets in één keer getrakteerd op een dikke 35 knopen!! Wel erg vlagerig, maar alles onder kontrole en dik vermaakt Dikke airtime, maar af en toe kwam het strand in één keer wel erg dichtbij. Moet zeggen dat sinds ik die Waroo heb, ik wel erg veel fun heb in dergelijke vlagerige highwind omstandigheden. Toppie
|
|
|
KiteDemon
|
Had Leon toch gelijk, dat de wind idd nog meer aan het aantrekken was. Ik stond op een gegeven moment gezellig in mijn ééntje op het water....
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo dan!!!! Uit het niets in één keer getrakteerd op een dikke 35 knopen!! Wel erg vlagerig, maar alles onder kontrole en dik vermaakt Dikke airtime, maar af en toe kwam het strand in één keer wel erg dichtbij. Moet zeggen dat sinds ik die Waroo heb, ik wel erg veel fun heb in dergelijke vlagerige highwind omstandigheden. Toppie He Fer, Was zelf op autostrand en inderdaad wat een wind!!!!!!!!!! SW is dikke fun met deze wind en wat een airtime. Voor mij geen c-shape meer als kleine kite. arjen
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik was ook op autostrand was best valggerig. Was lekker bezig met me 6m2 tot dat ik op 3/4meter zat en me hoofdlijn los schoot.
|
|
|