WIMPIII
|
kite-board.nl verkoopt ze(Gull). staan alleen niet op de site.
|
|
|
Stanley
|
Zijn er nog meer liefhebbers voor een droogpak. Met meerdere mensen kunnen we vast wel een mooi prijsje bedingen
|
|
|
hifly
|
intersurf in Sneek heeft er zeker !
|
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Maar dan de vraag, Hoe goed werkt dit.....ik heb volgens mij wel eens gehoord dat de goedkopere pakken niks zijn en dat een goed pak pas begint bij 500 a 600 euro....dus das wel prijzig......tochhh.... Ik weet niet over wat voor een prijzen jullie praten...???? Greetings...Pro Kiter... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Sake
Gast
|
Zwemer, Kamperland heeft de Mystic Lightning in de winkel liggen. www.zwemer.nl
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey Stanley, ik heb in principe wel oren naar een massa inkoop. De mystic lightning lijkt me wel wat, of anders de bare ultra dry, alleen moet die uit amerika komen (is wel goedkoper).
|
|
|
Wouter
|
Voor de een OceanRodeo Pyro kan ik je een aanbieding doen. Oceanrodeo heeft 3 soorten pakken. allemaal zijn ze voorzien van een metalen rits die ze ook bij het diepzeeduiken gebruiken. verder is er keuze tussen veel standaardmaten of een compleet custom sized pak op je lichaamsmaten. www.stormchaser.nl
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Probleem bij de Mystic Lightning volgens mij is de rits op de rug, kan je dus niet of moeilijk alleen sluiten en die rits schijnt niet zo goed te zijn.(heb ik op het forum gelezen)
Ik denk dat voor het kitesurfen de Ocean Rodeo Pyro de beste optie is. Dan maar wat meer betalen.
|
|
|
mijngatindelucht
|
Kost die pyro dan? Heb er ook interesse in.
Gr Ivo
|
|
|
Stanley
|
Een droogpak is lekker maar voor mij geen 400 euro's waard. Zit er persoonlijk aan te denken om deze maar vanuit Engeland te halen. Kosten tussen de 280/320 euro.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey stanley, welk pak heb jij in gedachten? Ook ik vind E.400,00 veel te veel geld voor een droogpak.
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
215 euro bij simon's watersport in Sneek. ideaal ding !
|
|
|
Mitchel_12000
|
en wat voor pak is dat bazaki? de prijs is in ieder geval aantrekkelijk. Fotootje?
|
|
|
Stanley
|
Hey stanley, welk pak heb jij in gedachten? Ook ik vind E.400,00 veel te veel geld voor een droogpak.
Via ebay een GUL kosten rond de 180 pond. is dus plus minus 270 euro en dan de verzendkosten nog.
|
|
|
PeeWee
|
Ik heb vorig jaar een mystic getest. Dit op aanraden van een medekiter die mij vertelde dat er toch wat water naar binnen kwam toen hij zo'n mystic testte.
Ik heb er een half uurtje mee gevaren en twee keer in het water gevallen toen kon ik terug naar de kant en ongeveer een halve liter water uit dat pak laten lopen. Ik heb hem maar weer terug gebracht. daarna heb ik ze niet meer in de surfshop zien hangen. Dus twee keer water maken op twee pakken is niet zo'n geweldige score en geeft weinig vertrouwen. Ik vind het wel jammer want ik zit nu weer aan een droogpak te denken. Maar welke??
|
|
|
Stanley
|
Teigetje,
je hebt 500 euries betaald voor een pak, zit daar soms blad goud op?
|
|
|
Teigetje
|
Er ging iets niet goed op de computer bij mij. Was een bericht aan het tikken toen er iets van spamfilter in mij beeld kwam en niet meer weg ging. Dus hoe Stanley nu weet dat ik 500 eurie heb betaald terwijl het bericht er niet in staat ?
Maar ja het is zo maar nieuw zijn ze iets van ruim 600 eurie. er zit geen bladgoud op maar ik hoop dat ie zijn geld waard is.
|
|
|
Teigetje
|
Ik snap het al, Stanley heeft mijn bericht aan Morjoleintje gelezen slimmerd... kwartje viel maar niet he.. (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Stanley
|
Teig,
maakt niet uit maar wat hebt jij nu aangeschaft???
|
|
|
Teigetje
|
Oh ja sorry ik ben een beetje sloom vandaag/avond. (geschokt_kitesmiley) Ik heb dus de Ocean Rodeo Pyro Pro met die rits aan de voorkant kan je hem zelf makkelijk vastmaken/dichtritsen. Heb hem bij vliegerop uit Den Haag gehaald het was de laatste. Zodoende heb ik hem wat cheeper normale prijs is geloof ik 680 eurie. Ik ga want mijn doggie moet effe druit. tsjou
|
|
|
Stanley
|
Veel plezier met je Pyro hoop allendat hij zijn naam geen eer aan doet want dan zal je moeten blussen.
|
|
|
|