Ik vaar normaal op oostvoorne en wil het ook eens op de slufter proberen. Ik ben gisteren ff wezen kijken en heb wat info van de spot gehad van dude's ter plekke. Is het voor een "gevorderde" beginner te doen? (weet ff geen andere benaming......0 Ik vaar heen en weer, kan al redelijk keren, sprongetje maken en zo nu en dan even goed om m'n plaat gaan, (wel gecontroleerd uiteraard.....) ook het opnieuwe starten is geen probleem. ben op de hoogte van de plekken waar de meeste (riskante) stroming staat. kan ik beter varen als het eb is of vloed? wie o wie kan me nog meer tips geven?
Mischien tot morgen.
« Laatste verandering: Februari 12, 2007, 20:27:05 door handige harrie »
Vanaf een uurtje of 11/12 uur wordt het volgens mij laag water. Dus de rest van de middag is het perfect toch? Ik kom s' middags ook nog wel even rond 13.30uur. Laat even weten als jullie toch naar Brouwersdam gaan. Kan helaas alleen 's middags maar het blijft al wel langer licht.
He Andre, jullie gaan morgen weer? Kan ik weer een lift van je krijgen, ergens (zonder al te veel te moeten omrijden)? Kheb heb echt weer onwijze om te knallen!