zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga zo ook rijden ...ik kijk wel eerst bij de Bunker en anders naar Pier .... (maakt volgens mij niet zoveel uit de wind is toch onshore )
|
|
|
Fe®®y
|
gisteren bij pier geweest en heb de hele avond in mijn voeten zitten pulken naar stukjes schelp voor mij dus weer de bunker. ga zo rijden
|
|
|
ditispablo
|
mag ik nog even zeggen dat gisteren een topsessie was op Wijkie en gezellig hapje bij Aloha. Ja dat mag :-) Plezier vandaag !
|
|
|
@LaurenS
|
Zo naar Wijk Pierrrrrr
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wat een dilemma :S net ff stukkie gefietst, maar nu lijkt de wind harder dan gisteren :S toch maar ff naar wijk zometeen! Ga naar de bunker
|
|
|
|
Nickje
|
@Ferry, lekker he schelpen Ik heb er ook weeer behoorlijk wat in mn voet zitten Volgende keer ga ik ook gewoon weer naar de bunkert! Helaas vandaag andere verplichtingen dus helaas geen varen voor mij... Voor de mensen die wel gaan/geweest, veel plezier!
|
|
|
Fe®®y
|
weer een top dag vol gas met de 9m, schijnt een kl%#te zomer te zijn maar ik heb het prima naar mijn zin
|
|
|
|
Fe®®y
|
er gaat niets boven het gevoel van warm zand tussen je tenen
|
|
|
Nickje
|
Met schoentjes varen trek ik slecht... dan nog liever schelpen in mn voeten Trouwens, wat was je snel pleite gister ferry? Of wilde je snel weg om je schelpjes uit je voeten te peuren? Muhaha
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer eens lekker op Wijk ..ben bij de bunker gestart maar vond het daar wel een klotsbak .. ben naar de pier toe gevaren daar was het een stuk beter (ook drukker) heb daar een paar uurtjes lekker gevaren ... Het ziet er wel naar uit dat de komende dagen de wind het laat afweten daarom maar een paar daagjes Texel geboekt met mijn vrouwtje ... @Peter ...je ging lekker met je strapless wave boardtje ..
|
|
|
|
Idefixe
|
was met de 9m @ Wijk niet echt spectaculair maar heb wel heerlijk in de golfjes kunnen spelen
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Die golfen achter bij de bunker waren idd super Peter, topsessie!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed gepowerd met de 9m , lekker dagje hooooor alleen wel wat druk met golfsurfers. Wat is er met je 9 dan Peter dat je met je 11 ging ? Johan goeie reis en hoop dat je genoeg wind heb in Spanje, zo te zien neem je de wind mee want hier wordt het niks meer deze week
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Was weer fftjes lekker op Wijk. Wind was zo rond 2 uur errugggggg lekker voor de 9! Nou weer wachten op deze mooie windjes
|
|
|
the littleman
|
Was weer lekker @ schel. Niet te vlagerig met een knoopje of 22 gemiddeld
|
|
|
onderaqua
|
Was weer lekker @ schel. Niet te vlagerig met een knoopje of 22 gemiddeld
Ja Littleman je weer hooooooooooooooooooooog. Vlieggewicht.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wijk was weer lekker, veel bekende, zag nog een haring op open-zee @ Tim das ook hun zone had er ook last van hoor... @ Johan fijne vakantie, bakkie hou ik tegoed Aankomende dagen mooi skilderweer, is het maar weer gedaan...
|
|
|
franco
|
zo drie weken vakantie bijna er al weer op, anderhalve week ziek, vandaag eindelijk weer ff los op schellinkhout. Ja Littleman je ging weer hooooooooooooooooooooog, hum en ik dan!!!!!! haha je weet wel die gek met die rebbels, had alleen mijn twaalf mee hed daar mij haden afentoe vol aan, al met al top weer, maar nu al spierpijn hehe. hoop voor maandag nog even te kite maar ziet er niet goed uit de voorspelling, dan maar weer in de zon liggen.
|
|
|
|
|