|
bredo
|
wow hebben!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er wederom gelikter uit!
Hoe kan je dat nu zeggen? Er zijn niet eens goede details shots van dichtbij...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Moet zeggen dat ik de graphics wel weer mooi vind, denk dat Arend daar op doelde in plaats van de afwerking.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ze blijven wel herkenbaar in ieder geval. Ik vind het best mooie kites.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
In de Duitse kiteboarding maken ze al werbung voor de Ride en de Draft 2014/15
|
|
|
Evan
Administrator
|
Oef, dat ziet er weer zeer gelikt uit. Krijg bijna spijt dat ik Ozone vaar Maar heeft Draft nu wel IKA certificering om mee te doen in de races? Het staat in ieder geval niet in de advertentie...
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Kan niet wachten tot dat de nieuwe park en torch bekend worden gemaakt. Nog 5 maandjes wachten.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ze hebben nu ook een race bar dus dat lijkt me wel. Zegt niks, ze zijn nog steeds niet IKA gecertificeerd. Met de Draft i.e.g.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ze hebben nu ook een race bar dus dat lijkt me wel. Zegt niks, ze zijn nog steeds niet IKA gecertificeerd. Met de Draft i.e.g. Dit gaat over het nieuwe model, niet de oude.
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Toch vreemd. Twee jaar op rij een racekite uitbrengen waar je niet mee mag racen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ook niet toegelaten. Check de IKA site Ze hebben pas één kite toegevoegd voor dit jaar (Zeeko Pursuit), de hele nieuwe reeks moet nog toegevoegd worden. Of heb je een link?
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zodat men geen custom kites laat bouwen van €20.000,- die 1x mee gaan en je elke race mee wint.
|
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
We wachten weer met smart op de nieuwe Naish kites voor aankomend seizoen!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja idd... Nou de Parks en Torches nog. Maar die komen pas in augustus/september pas. Hopen op spypics ergens in mei/juni.
|
|
|
|