nou kreeg al snel een mailtje terug van flakkeenieuws,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas kunnen we niet op de hoogte zijn van alle sporten. Onze excuses dat we het verkeerd hebben vermeld.
Kunt u ons doorgeven hoe we de sport het beste kunnen omschrijven? We zullen het dan zo snel mogelijk aanpassen.
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Redactie FlakkeeNieuws
ik dit teruggestuurd,
hallo,
bedankt voor uw snelle reactie betreft mijn email naar jullie.
dat u niet op de hoogte kunt zijn van alles daar heb ik begrip voor, er gebeuren zoveel verschillende dingen die u als nieuw kunt gebruiken dat het een onmogelijke taak wordt om van elke gebeurtenis wat zich voordoet dan ook precies alles af te weten.
het ongeval wat zich heeft voorgedaan op het strand van Ouddorp is het best te omschrijven als een Buggy ongeval.
zittend in een soort karretje met 3 wielen, genaamd buggy, laat je je door een matras (vlieger) voorttrekken over het strand, de snelheden die je gemiddeld haalt bij deze sport is zo tussen de 40 en 60km per uur.
al zijn snelheden ver boven de 80km ook haalbaar.
bij uw collega nieuwssite staat ook een bericht betreft dit ongeval met foto s erbij,
http://www.mediatv.nl/items/000431/000431.htm.
wij van onze kant hopen op begrip van uw kant omdat we zuinig zijn op onze sport Kiteboarden, het is al vaker negatief in het nieuws geweest, meeste keren onterecht, soms ook terecht.
ik reageer zo op uw nieuwsitem omdat sommige gemeentes elk wissewasje gebruiken om kiteboarden te verbieden op de in de buurt gelegen stranden, zee of meren.
hoop u hiermee goed van dienst te zijn geweest.
met vriendelijke groeten
Arno een fanatieke kiteboarder.
www.kitehigh.nl de grootste kitesite van NL.