hoe zorg ik ervoor dat ik niet de kant opga maar het diepen in!!!

NIELZZZZ

April 09, 2005, 18:28:04
edit2Rapporteer  
ik was vandaag weer voor het eerst lekker aan het niksten op voetplaya maar als ik eindelijk vaar @#$ dan ga ik elke richting strand maar wil langer doorvaren dus richting het diepe maar ik heb altijd al gewakeboard maar het lukt me echt jongens tell me wat ik moet doen.

thanks .^
D1is

Antwoord #1 April 09, 2005, 18:41:05
edit2Rapporteer  
heb je dan met aanlanding wind gevaren????

das zowiezo niks!!!!

meer je board kanten en wat snelheid maken meer niet
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 April 09, 2005, 18:41:40
edit2Rapporteer  
beetje onduidelijk verhaal. Maar goed, ik denk dat je bedoeld dat je geen hoogte kan houden.
Je moet dan meer druk zetten op je achterste been en de kite laag houden. zo ga je vanzelf upwind.
Het is gewoon een kwestie van oefenen.
beachboy_21
Gast
Antwoord #3 April 09, 2005, 20:23:26
edit2Rapporteer  
ja dat is overal zo mee vallen en opstaan daar leer je het meest van en natuurlijk op de tijd ff de tips
drifter

Antwoord #4 April 09, 2005, 22:18:07
edit2Rapporteer  
Je moet echt vanaf het begin proberen beide kanten op te varen. Doe je dit niet, omdat die ene kant niet wil lukken, dan wordt die kant later je slechte kant.
MrRippey

Antwoord #5 April 10, 2005, 10:06:40
edit2Rapporteer  
Ik was er ook op autoplaya en het was aanlandige wind is moeilijk oefenen, volgende keer keer weer proberen met andere wind en dan lukt het wel .^ .^
jeffrey

Antwoord #6 April 10, 2005, 18:40:11
edit2Rapporteer  
je kite laag houden en goed kanten
slufterhufters.com

Antwoord #7 April 10, 2005, 18:59:37
edit2Rapporteer  
Had ik ook last van toen ik net begon, maar is helemaal goed gekomen.

Weet je hoe..... door regelmatig te gaan..
kentyman

Antwoord #8 April 11, 2005, 10:59:21
edit2Rapporteer  
als beginner moet je ook een beetje de goede omstandigheden voor jezelf uitzoeken: aanlandig is niet handig voor iemand die nog niet aan de wind kan varen. Beter zoek je dagen / stranden uit met sideshore: je vaart dan recht uit de kust en weer recht terug (en moet dan, als je nog geen hoogte kan lopen op 't water, met de walk-of-shame weer teruglopen naar je beginpunt)
en dan nog een keer
en nog een keer
en heen
en terug
en lopen
lopen lopen lopen
tegen de tijd dat je extreem goed kan lopen met je kite kun je waarschijnlijk ook aan de wind varen :-)
fuck gravity

Antwoord #9 April 11, 2005, 12:25:14
edit2Rapporteer  
kite laag en flink trapen dat board en uit die poep houding komen dat scheelt ook een hoop voorste been strekken moet goed komen
janjo
Gast
Antwoord #10 April 11, 2005, 12:40:51
edit2Rapporteer  
jo fritsie

als je nu ook nog eens goed je schouders indraait naar je
vaarrichting dan zal het ook weer een beetje beter gaan.
Dus goed intrappen die hiele en kijken waar je naartoe wilt.

Maazel janjo
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.