Ondabeach
|
Heb je de KNRM al gebeld? Misschien hebben hun wat gevonden. En als ze het hebben gevonden hoeven ze geen onodige zoektocht naar een mogelijke drenkeling te houden. Suc 6 met het vinden.
|
|
|
Joost
|
Is allemaal al doorgeven. Zelfs de vuurtoren, de politie van ouddorp/oostvoorne, strandtenten bij ouddorp weten het. Dus dat is regelt. Nu nog mijn kiteboard terug PLEASE
|
|
|
ouddorp-rules
|
Das balen, laten we hopen dat die zich vlug bij zijn baasje meldt!
|
|
|
Joost
|
Zeker balen Alex. Je ouwe rakker vaart toch wel erg lekker en zou zo zonde zijn als ie niet meer bij zijn baasje komt.
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Niet gevonden dus das balen man!
|
|
|
Steven
|
ja we leven met je me in de deze periode! gecondoleerd.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Triest, in en in triest om zo groot verlies, dat je de kracht nog vindt om het op het forum te zetten in deze donkere dagen.
Alle sterkte toegewenst aan de nabestaanden en vooral naar jou, succes met je zoektocht en laten we hopen dat god een mooi plekje voor hem heeft aan zijn zij.
Kortom de Slufter eist zo nu en dan zn tol.
|
|
|
Jurrien
|
kword er emotioneel van :'( ???
|
|
|
KiteDemon
|
Er is een secret kiteboardkerkhof ergens in de omgeving Maasvlakte......is nog niet ontdekt, maar er liggen al aardig wat boards.
Gecondoleerd dude!
|
|
|
kentyman
|
Het schijnt inderdaad dat kiteboards (net als olifanten) als hun tijd daar is gekomen allemaal naar dezelfde plek toe dobberen om daar rustig de reis te kunnen maken naar de eeuwige kitewateren, de zee geeft en de zee neemt..
balen man!
|
|
|
KITE ANGEL
|
das ckers wel klote heb vorig jaar ook 2,5 uur met een verrekijker gezocht helemaal de tering erin en wilde naar huis ik wilde me net omkleden en stak een peukie op en zag hem in mijn ooghoek in het water dobberen dat was het ultieme bevredigend gevoel gewoon je boardje terugvinden :-[
ik hoop dat je hem snel weer terugvind zoniet dat iemand hem naar je terugbrengt STERKTE GGGRRTTZZZ Ed
|
|
|
MasterRj
Gast
|
Voortaan maar leash gebruiken zodat boardje niet weg kan drijven...kan je bij elke kiteshop buyen. Zwaar klote voor je - hoop dat - mocht ie gevonden worden - de eerlijke vinder hem bij je inlevert...
|
|
|
Joost
|
Bedankt jongens voor jullie steun. Het zijn zware dagen nu maar heb hoop!
@MasteRj Het klinkt raar maar heb liever mijn board kwijt dan dat ik kwijt ben door mijn leash. Uit eigen ervaring en die scheur in mijn trapeze op mijn rug herrinerd me er elke keer weer aan dat ik geen leash om moet doen.
|
|
|
fuck gravity
|
nou ik zou vooral met een board leash gaan varen bloedlink die dingen ga je op je plaat komt dat board in eens met mag 4 achter je aan en als je je board in de lucht kwijt bent lekker elke keer weer op je eigen boad landen nee hoor mij niet gezien met een board leash ^
|
|
|
KiteDemon
|
De keuze tussen een board in je schedel of een board kwijtraken is snel gemaakt.....
|
|
|
Flakkee-John
|
ik ga toch zo naar ouddorpse strand toe. Zal hier zeker voor je kijken
|
|
|
jeffrey
|
ik was gisteren ook op slufter en heb niets gezien
|
|
|
Sjaak Befraak
Gast
|
Er is niet voor niets een spreekwoord dat zegt:
Een Board voor je kop hebben.....succes met vinden!
(Kon niet inloggen..moza)
|
|
|
MasterRj
Gast
|
Raar dat ervaringen heel slecht zijn met leash...ik vaar (alleen op zee als sterke stroming staat) met leash en vind het klote met kiten maar heb me board tot nu toe nog niet met mag 4 teruggekregen...maar mocht dat zo zijn dan is de keuze uiteraard simpel...liever board kwijt dan dat ding in schedel maar tot nu toe heb ik het niet zo ervaren (kan misschien ook aan soort board leash liggen....)
|
|
|
Bluecupra
|
Ik vaar op zee ook met een boardleash en heb ook nog geen rare dingen meegemaakt. Ik heb een krulleash van Brunotti die mij erg goed bevalt. Zodra het wat warmer wordt ga ik weer zonder varen .^
Jeffrey
|
|
|
Joost
|
Nou vandaag nog maar eens heel het strand afgelopen. Maar niks. Hopen nu op een behulpzame medemens.
@MasterRj en bleucupra. Ik hoop voor jullie dat je het nooit hoeft mee te maken maar voorkomen is beter dan genezen. En misschien is een rolleash wel een uitkomst. Maybe
|
|
|
KiteDemon
|
Raar dat ervaringen heel slecht zijn met leash...ik vaar (alleen op zee als sterke stroming staat) met leash en vind het klote met kiten maar heb me board tot nu toe nog niet met mag 4 teruggekregen...maar mocht dat zo zijn dan is de keuze uiteraard simpel...liever board kwijt dan dat ding in schedel maar tot nu toe heb ik het niet zo ervaren (kan misschien ook aan soort board leash liggen....)
Vroeg of laat gaat het mis met zo'n leash. Een beetje onzinnig om te wachten tot het ook echt mis gaat. Ik ben nog nooit een board verloren, en misschien gebeurd dat heus nog wel een keer, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik geen board in m'n schedel, of een fin in m'n lijf krijg....alhouwel...de kans is in ieder geval een heel stuk kleiner.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Krijg je dat gezeik weer over een leash.........
Ik gebruik hem niet KLAAR PUNT.
En als iemand anders dat wel doet moet hij weten PUNT.
|
|
|
Joost
|
Preciess. back to the topic wie kan mijn dag goed maken. Kom op niet verlegen zijn.
|
|
|