Geronimo79
|
heheh... bijna skyhigh.. bijna.. behalve dan dat ik met m'n vriendin haar polo ga... Wittie..... das niet om je polo hoor....
|
|
|
piede
|
Wie zijn er allemaal van plan morgen te gaan? Na 12 uur gaat het al waaien volgens watersportweer en weeronline. Ook de knmi geeft voor de middag een toenemende wind op Kan iemand mij eventueel morgenmiddag om half 1/half 2 van het station in workum oppikken? Anders kan ik morgen nog om uurtje of 12/half 1 vanuit Groningen vertrekken, heb nog 1 a 2 plaatsen id auto.
|
|
|
kitewouter
|
Hmmm..... polo? ik heb een transporter.. camper.. passen veeeeel dingen in, waaronder kitesurfers.. ik wil morgen ook ff varen.. moet wel om 5 uur weer weg! Als er mensen zijn die mee willen.. kosten delen? rond uurtje of 10 ga ik dan weg vanuit veendam... ff een middagsessie ivm wind.. als ik alleen ben.. ga ik niet;) vandaar;) laat maar weten!
|
|
|
Geronimo79
|
word dus gezellig morgen!
|
|
|
Jordi_1990
|
echt wel! hoe laat weg lowietje?
|
|
|
patricks
|
Ik ben er morgen ook weer bij
|
|
|
Steven
|
Present
|
|
|
Gertjan
|
Absent
ps. wie zien het zaterdag zitten met vlagen van 45 knopen op workum, wordt me iets te gek. Als hij niet iets minder wordt ga ik zondag.
|
|
|
Jelke
|
Vrijdag, Zaterdag, Zondag @ Brouwersdam Kitebuggy wedstrijden word nog wat met de wind die ze voorspellen.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Sjonges.. wat een topdag weer vandaag! Wind was wel tikkie minder dan voorspeld ... maar wat een super lekker weertje zeg! Vrijdag wil ik ook weer ff... es ff zien wat ik doe, workum of Harlingen... Evt nog iemand met een plekkie vrij? Heb (meestal ) geen last van rondvliegende hormonen
|
|
|
|
|
|
Steven
|
Fouten maken we allemaal, het is heel goed dat je hiervoor gewoon uitkomt. Dat is het moeilijke..
..en zo wandelen wij allemaal de weg in het labyrint dat leven heet...
|
|
|
kitewouter
|
tjongesjongens! wat een diepgaande gebeurtenissen hier opt forum!
RUBEN ONLINE?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
wat weer heerlijk filosofisch Fouten maken we allemaal, het is heel goed dat je hiervoor gewoon uitkomt. Dat is het moeilijke..
..en zo wandelen wij allemaal de weg in het labyrint dat leven heet...
|
|
|
kitewouter
|
"morgenochtend omstreeks 9.15 uur, vertrekt een witte vw transporter vanuit veendam, die via via workum probeert te bereiken"
|
|
|
|
MasterWurm
|
Is er toevallig morgen iemand op Workum die een extraboardje bij zich heeft Ik heb de mijne net verkocht, en heb binnenkort weer een nieuwe.
|
|
|
Steven
|
Ik sprak net even met ''wind'' en ''Zon'' via msn, hieronder even ons gesprek gekopieerd:
Wind zegt: Hoi! Steven zegt: Hallo. Wind zegt: ik ben morgen om 13u op in Workum Steven zegt: Oke! Dan zijn wij er ook (Zon wordt aan het gesprek toegevoegd) Zon zegt: Hoi Wind en Steven! Ik ben er morgen rond 13u op Workum Steven zegt: oke, wij ook! Tot morgen! Wind zegt: jooo, check jullie morgen Zon zegt: okidoki, adios
|
|
|
|
kitewouter
|
AHAHAHAHA als ik nu anar buiten kijk.. oow shit! ik moet weg;)
|
|
|
Jordi_1990
|
zon is vroeg gekomen, wordt een mooi dagje, wind heeft zich nog niet gemeld maar volgens windfinder meld die zich zsm.
|
|
|
Geronimo79
|
pittig windje vandaag... was wel kicken! voor het eerst op m'n muil gegaan bij het springen.. viel best mee.. maar zo hoog als ricki valentino z'n zweefvluchten gaat ik nu ook weer niet.
|
|
|