mensen die ik ken (kiten op hoog, maar niet pro niveau) zeggen dat het wel goede kite is. in tegenstelling tot stealth van gaastra (barf) Je kan em trouwens nieuw compleet kopen via surfpirates.de voor 299
Heb de 12 vorig jaar gevaren maar ik kon er niet echt hoog mee komen. Wel heel stabiel, aardige hangtime, mooi afgewerkt en met 5th uitgerust. Value for money maar ze gaan via www.ebay.de voor rond de 180 nieuw, kite only weg...
die aanbieding bij surfpirates.de is inderdaad scherp ... compleet met bar en pomp. Op ebay zie ik ze niet staan voor 180 euro, maar goed kan een momentopname zijn geweest ... en met een bar en pomp erbij zit je ook richting de 299. Is het verstandig om de 5e lijn uitbreiding erbij te nemen ?
Via ebay heb ik een Vision 14 kunnen krijgen nieuw met garantie voor 233€ incl pomp bar tas etc.. niet verkeerd dacht ik, nu vroeg ik mij af, zijn ergens nog die 5th addons te krijgen voor de bar ? en met die 5th, is het depowerberreik dan ongeveer te vergelijken met een 12 (iets meer/iets minder)
Net te laat mee dan he, heb hem nu hier al liggen. en voor dat bedrag wat ik ervoor heb neergelegd hoor ik niemand zeuren denk ik zo. in vergeleiking met m'n oude beestje (hydro9+) is't al een hele vooruitgang. alleen nog ff zoeken waar ik zo'n upgrade pakket kan kopen voor de 5th.
heb een half jaar terug een vision 12 2005 gekocht via windsurf.de ben er zeker tevreden over...is een lekkere kite. Heb nog wel en 5de lijn setje liggen maar er nog niet opgebouwd... weet wel wat de voordelen zijn maar heb ook nadelen gehoord. (als je 5e lijn om je kite rolt en hem aan stront trekt).
heeft iemand hier ervaringen mee?? beter om hem er toch maar op te zetten?